زمان انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ -

منتظری: سه، چهار ماه تا درمانم باقی مانده است

مدافع تیم ملی می‌گوید: شرایط خودم به این شکل است که دو ماه از مصدومیتم می گذرد و هنوز مدتی به زمان نیاز دارم تا درمان شوم.

سرای نور؛

پژمان منتظری در ابتدای اولین تمرین تیم ملی فوتبال در میان خبرنگاران به صحبت پرداخت. او در ابتدا درباره شرایط خود گفت: شرایط خودم به این شکل است که دو ماه از مصدومیتم می گذرد و هنوز مدتی به زمان نیاز دارم تا درمان شوم. احتمالا سه تا چهار ماه دیگر برای درمان کامل به وقت نیاز دارم. خدا را شکر اوضاع خوب است و از چیزی که فکر می‌کردیم بهتر است. سه چهار هفته است که تمریناتمان را زیر نظر کادر تیم ملی انجام می‌دهیم. شرایط خوب است. ما نیاز به زمان داریم تا شرایط بهتر از قبل شود.

او درباره دعوت شدن ۷ بازیکن استقلال به تیم ملی گفت: ۲۶ بازیکن در اردوی تیم ملی هستند و همه استحقاق حضور در تیم ملی را دارند. مطمئنا تلاشی که انجام دادند توسط کادر فنی دیده شده است.

مدافع تیم ملی درباره امکانات تیم ملی گفت: اگر شرایط را نسبت به جام جهانی قبل بسنجیم مطمئنا الان شرایط خیلی بهتر از جام جهانی قبل است اما وقتی هدف بزرگ باشد به امکانات بهتر نیاز داریم. بازیکنان تیم ملی جوان شده‌اند و نیاز به بازی دوستانه با تیم های بزرگ دارند، نه مانند جام جهانی قبل که شب قبل بازی با نیجریه همه بازیکنان با هم صحبت می‌کردند که فردا نیجریه چه طور تیمی است؟ این مشکل بزرگی در جام جهانی قبل بود. این جوانان تنها چیزی که نیاز دارند بازی دوستانه است. امیدوارم بازی دوستانه بیشتر باشد و کمپ های بهتری داشته باشیم. شرایط بهتر شده اما اگر نسبت به تیم های دیگر بسنجیم خیلی عقب هستیم. مهمترین مسئله این است که کمپ های خوبی در ایران داشته باشیم تا مجبور نشویم به خارج از کشور برویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با تیم ملی به اتریش می‌رود گفت: احتمالا نمی‌روم چون اردوی کوتاهی است و بازیکنان برای بازی دوستانه می‌روند. من به خاطر کتفم نمی‌توانم بازی کنم ولی چون زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی هستم فعلا در اردوی تیم ملی حضور دارم. من تمام تلاشم را می‌کنم که در لیست نهایی تیم ملی باشم. من فعلا تمرینات پر فشارم را در زمین چمن آغاز کرده‌ام و شرایط از آن چیزی که فکر می‌کردم بهتر است. احتمالا در کمتر از یک ماه آینده به میادین باز می‌گردم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو