زمان انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ -

کریمی: مصدومیتم کاملا برطرف شد

هافبک تیم ملی می گوید: این مرحله از اردوها خیلی مهم است و باید بازی های تدارکاتی خوبی داشته باشیم تا خودمان را برای رقابت های جام جهانی آماده کنیم.

سرای نور؛

علی کریمی در ابتدای تمرین اولین تمرین تیم ملی در میان خبرنگاران به صحبت پرداخت. او در رابطه با شرایط تیم ملی گفت: باز هم اردوی جدیدی شروع شده و تمام بازیکنان آمده اند. ما آماده اولین تمرین هستیم. در اردوی قبلی دو بازی دوستانه خوب داشتیم. در این اردو هم دو بازی دوستانه با دو تیمی داریم که احتمال هم گروهی با آن ها وجود دارد. ان شاءالله اردوی خوب و با صلابت و جدیت را پشت سر بگذاریم. این مرحله از اردوها خیلی مهم است و باید بازی های تدارکاتی خوبی داشته باشیم تا خودمان را برای رقابت های جام جهانی آماده کنیم.

هافبک تیم ملی درباره وضعیت خودش تصریح کرد: در یک ماه گذشته پس از بازی با سوریه در لیگ برتر مصدوم شدم و این چند وقت مصدوم بودم. خدا را شکر در آخرین بازی لیگ برای سپاهان بازی کردم. در حال حاضر مصدومیتم برطرف شده و امیدوارم وضعم بهتر شود.

او در مورد حریفان ایران در بازیهای تدارکاتی نیز گفت: پاناما که برای اولین بار به جام جهانی صعود کرده تیم خوبی به نظر می آید. ونزوئلا هم یکی از تیم های گردن کلفت آمریکای جنوبی است. فکر می‌کنم این دو بازی به ما خیلی کمک می‌کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو