زمان انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ -

غمناک ترین سفر هوایی رئال پس از ۴ سال

رئال مادرید شب گذشته شکست سنگینی را مقابل تاتنهام تجربه کرد و اولین بازی در ویمبلی را با خاطره ای بد به اتمام رساند.

سرای نور؛

رئال ۳-۱ به تاتنهام باخت تا پس از ۵ سال یک بار دیگر طعم شکست در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را بچشد. با این شکست، شانس صدرنشینی رئال کاهش یافت و به احتمال زیاد در دور یک هشتم باید به مصاف حریفی بسیار قدر برود.

 

 

 

 

پس از اتمام بازی، رختکن رئال را سکوت عجیبی فراگرفته بود و از چهره بازیکنان ناراحتی توام با خشم هویدا بود. در حالی که زیدان مشغول آرام کردن فضا و سوال و جواب برای یافتن علت ارائه چنین نمایش ضعیفی بود، پرز، رئیس رئال وارد رختکن شد. کسی حرفی برای گفتن نداشت و پرز دقایقی بعد رختکن را با عصبانیت ترک گفت.

بازگشت رئال از لندن به مادرید یکی از دردناک ترین بازگشت های هوایی رئال در سال های اخیر بود. فضای غمبار هواپیما شبیه به بازگشت کاروان رئال پس از شکست ۴-۱ برابر دورتموند(نیمه نهایی لیگ قهرمانان) در سال ۲۰۱۳ بود. پس از آن، رئال دیگر شکستی به این سنگینی را در اروپا تجربه نکرده بود.

 

طبق ادعای مارکا، در هواپیما فقط زیدان و دستیارانش بودند که صحبت می کردند و به آنالیز بازی مشغول بودند.

زیدان همچنین در گفت و گو با پرز به وی اطمینان داده است که با همین بازیکنان از بحران خارج خواهد شد و هیچ نیازی به خریدهای زمستانی نیست؛ در حالی که رئیس باشگاه همچنان معتقد است که خرید یک دروازه بان و مدافع مرکزی از اولویت های ضروری تیم برای انتقالات زمستانی است.

هنوز حفره دفاعی ایجاد شده پس از جدایی په په پر نشده و شب گذشته در غیاب کیلور ناواس مصدوم، کاسیا نمایش خوبی درون دروازه نداشت. ضمن اینکه موها، گلر تیم جوانان رئال، سنگربان ذخیره در ویمبلی محسوب می شد که جای تعجب بسیاری دارد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو