زمان انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ -

گواردیولا: چه کسی بابت ادامه این روند تضمین می دهد؟

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی معتقد است آنها برای غلبه بر آرسنال به حمایت هواداران خود نیاز دارند.

سرای نور؛سیتی که هفته هایی رویایی را سپری می کند، برای غلبه بر آرسنال اوج گرفته کار آسانی در خانه خود نخواهد داشت.

بازی برابر آرسنال: “دیدار برابر این تیم پیچیده است و من امیدوارم بتوانیم ریکاوری خوبی بعد از دیدار برابر ناپولی داشته و برابر هوادارانمان نمایش خوبی ارائه دهیم.

ما یکشنبه به حمایت طرفداران خود نیاز داریم، زیرا به علت بازی در لیگ قهرمانان انرژی کمتری خواهیم داشت که طبیعی است.”

درخشش اخیر مسوت اوزیل: “من تردیدی در مورد کیفیت فنی اوزیل ندارم؛ اما زمانی که تیمی شکست می خورد همه به دنبال یک قربانی بزرگ هستند.”

انتقال نافرجام سانچس به سیتی: “او بازیکن آرسنال است و سرمربی آنها باید در موردش صحبت کند و دیگر بازار تابستانی به پایان رسیده است.”

بحث تمدید قرارداد: “از زمانی که هدایت سیتی را بر عهده گرفته ام شرایط راحتی دارم و این موضوع دغدغه و نگرانی بزرگی برای من نیست.”

درخشش اخیر آگوئرو و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ سیتی: “او تنها روی پیروز شدن تمرکز دارد و تاکنون نیز همیشه همینگونه بوده است. آگوئرو باید خودش و خانواده اش به آنچه انجام داده اند، افتخار کنند. آگوئرو و گابریل می توانند کنار یکدیگر بازی کنند. برای داشتن فضا، گاهی اوقات بهتر است که دو بازیکن بزرگ داشته باشیم.”

شانس سیتی برای قهرمانی: “۸۴ امتیاز تا پایان فصل مانده و اگر ما تا پایان ماه می اینگونه بازی کنیم؛ شانس قهرمانی خواهیم داشت؛ اما چه کسی می تواند بابت این موضوع به من تضمین بدهد؟”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو