زمان انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ -

ملی‌پوش والیبال که تصمیم گرفت فوتبالیست شود

مریم یکتایی که تا ماه های گذشته در اردوی تیم ملی والیبال بود تصمیم گرفت برای فصل جاری در لیگ فوتبال توپ بزند.

سرای نور؛دروازبان تیم ملی فوتبال در رقابت های قهرمانی آسیا در ماه های گذشته در اردوی تیم ملی والیبال حاضر شد و با درخواست کادر فنی این تیم مدتی را در اردو بود که در نهایت در لیست نهایی تیم ملی برای انتخابی رقابت های جهانی حضور پیدا نکرد. با این حال او یک بار دیگر تصمیم گرفت به لیگ فوتبال بازگردد و امسال را در شهرداری بم خواهد بود.

او در مورد شرایط لیگ جاری فوتبال می گوید:« لیگ امسال با تمام سال ها متفاوت است و بازیکنان سطح بالا در اکثر تیم های لیگ پخش شده اند. این طور نیست که ما از قبل خودمان را قبل از بازی مقابل تیمی برنده بدانیم. همه تیم ها انگیزه و شرایط پیروزی در هر بازی را دارند و باید در تمام دیدارها تمام توانمان را در بازی بگذاریم.»

هفته گذشته تصاویر و اخبار نه چندان جالبی از شرایط لیگ فوتبال بانوان منتشر شد که یکتایی در توضیح آن گفت:« من بر خلاف بعضی از دوستانم که می گویند فقط شرایط تمرین و مسابقه باشد، حالا هر چه شد، شد؛ می گویم دختران ورزشکار لایق بهترین امکانات هستند و واقعا کمترین مطالبه ما می تواند این باشد که در هر شهری که تیم لیگی دارند یک زمین استاندارد برای تمرین و مسابقه باشد. یک زمین برای این همه دختر ورزشکار واقعا خواسته زیادی نیست. هفته گذشته در تهران تیم ها حتی رختکن اختصاصی نداشتند و دو تیم در یک رختکن باید مستقر می شدند؛ واقعا دور از انصاف و حرفه ای گری است.»

او که تا ماه ها پیش شانس پوشیدن لباس تیم ملی والیبال را داشت، حالا به لیگ فوتبال بازگشته است. یکتایی در مورد بازگشت خود به این لیگ افزود:« من قلبا والیبال را دوست دارم؛ اما به لطف خدا در سال های اخیر توانسته ام در فوتبال هم برای تیم هایی که در آنها عضو بودم، موثر باشم. امسال در اردوی تیم ملی والیبال هم بودم؛ اما شرایط لیگ بسیار وخیم بود. چند تیمی که معمولا در لیگ به صورت ثابت حضور داشتند؛ امسال دیگر قصد تیم داری ندارند و بازیکنان حرفه ای والیبال هم شنیده ام شرایط خوبی ندارند و هنوز بدون تیم هستند. این شرایط اصلا برای ورزشکاران خانم خوب نیست و من تصمیم گرفتم احساس را کنار بگذارم و امسال هم در فوتبال باشم. خوشبختانه فوتبال شرایط بهتری نسبت به والیبال دارد؛ اما در مجموع اوضاع با ایده‌آل‌ها فاصله بسیار زیادی دارد.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو