زمان انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ -

ابراهیمی: اشتباهات بدی کردیم و باختیم

گلزن تیم فوتبال سپیدرود مقابل پارس جنوبی جم نگران شرایط تیم در ادامه رقابتهای لیگ است .

سرای نور؛حسین ابراهیمی هافبک تیم فوتبال سپیدرود درباره شکست پرگل مقابل پارس‌جنوبی جم گفت: انتظار چنین باختی را نداشتم و اگر آن اشتباهات بد را نمی‌کردیم نتیجه اینطور رقم نمی‌خورد. ما بازی را بد شروع کردیم و جریمه‌‌مان هم همان گلی که در دقایق ابتدایی دریافت کردیم بود، پس از آن به بازی برگشتیم و گل خورده را جبران کردیم و می‌خواستیم با تساوی به رختکن برویم که آنها دقایقی بعد گل دوم را به ثمر رساندند و ما نیمه اول را با باخت به پایان رساندیم.

او در ادامه گفت: ما خواستیم در شروع نیمه دوم گل مساوی را بزنیم که متاسفانه گل سوم را خوردیم و شرایط برای ما سخت تر شد؛ اگر گل سوم را دریافت نمی کردیم تا دقیقه ۹۰ مثل بازی با سایپا می‌توانستیم نتیجه بازی را برگردانیم و امتیاز این بازی را بگیریم که نشد.

وی افزود: پارس تیم جوان و با انگیزه ای دارد، ضمن آنکه ما فرصت جبران را در بازی برگشت داریم و همانطور که هواداران متعصب و پرشورشان روی نتیجه بازی تاثیرگذار شدند؛ هواداران ما هم در نتیجه بازی برگشت تاثیرگذار خواهند شد. در حال حاضر تمام فکر و ذکر ما بعد از این بازی، مسابقه با ذوب‌آهن بعد از تعطیلات لیگ و ۳ امتیاز آن مسابقه است که امیدوارم با یک بازی خوب نتیجه بازی را به سود خودم تمام کنیم و امتیازات کامل آن بازی را از حریف سرسختی چون ذوب‌آهن بگیریم.

ابراهیمی در خصوص شرایط سپیدرود و درخواستی که از مسئولین استان دارد هم می‌گوید: خواهشی که از مسئولین استان داریم این است که به فکر تیم باشند و سپیدرود را تا رسیدن به هدفش در لیگ‌برتر که ابتدا بقا و سپس رتبه خوب است، همراهی کنند. ما تنها نماینده شمال کشور در لیگ‌برتر هستیم و باید به فکر این تیم باشند و امکانات حداقلی را برای این تیم فراهم بیاورند تا بتوانیم یک تیم منسجم برای سال‌های بعد بسازیم.

وی تاکید کرد: حمایت شما مسئولین خیلی تاثیرگذاراست و این موضوع را کوچک نبینید. متاسفانه سپیدرود هیچ حامی و پشتوانه‌ای ندارد و ما نمی دانیم مالک یا مدیر این باشگاه چه کسی است و یا حتی این تیم خصوصی است یا تحت پوشش ارگان یا سازمانی است یا نه. این خیلی بد است که شما ندانید منبع و تعذیه مالی باشگاه از کجاست. البته من از حمایت‌هایی که تا به امروز از سوی مسئولین شهر رشت شده تشکر می‌کنم و قدردان آنها هستیم و نمک نشناس نیستیم؛ اما باید بگویم سپیدورد یک تیم پرطرفدار و جانداری است؛ اگر می‌خواهند این تیم به مانند سال گذشته در لیگ یک نتایج خوب بگیرد، باید حمایت شود و نباید اینطور فکر کنند که چون سال گذشته در لیگ یک دوام آورده و با شرایط بد مالی دست و پنجه نرم کرده، امسال هم همان روند را ادامه خواهد داد. خواهش من از مسئولین گیلانی آن است که اجازه ندهند بلایی که سر تیم داماش گیلان آمد بر سر سپیدرود بیاید، برای صعود این تیم به لیگ‌برتر زحمات زیادی کشیده شده و خواهشمندم آنها را ببینید.

ابراهیمی درباره مصاف در ورزشگاه پر جمعیت جم گفت: در بازی با پارس جنوبی جم دقیقا حس و حال و هوای تیم هایی که در عضدی بازی می کردند را احساس کردم و فکر می‌کنم تشویق همین هواداران روی نتیجه بازی تاثیرگذار شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو