زمان انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ -

هاینکس: صحبت از قهرمانی بایرن خیلی زود است

بایرن مونیخ فردا شب ساعت 21، در دیداری بسیار حساس در زیگنال ایدونا پارک به مصاف بروسیا دورتموند بحران زده خواهد رفت.

سرای نور؛یوپ هاینکس که از زمان قبول هدایت مجدد بایرن مونیخ و بازگشت به عرصه مربیگری، ۶ پیروزی متوالی با باواریایی‌ها در رقابت‌های مختلف کسب کرده، نوید روزهای بهتری را به بایرنی ها داده است.

 

 

 

 

او در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل بوروسیا دورتموند در هفته یازدهم بوندس‌لیگا گفت:« این بازی تمامی عناصر فوتبال مدرن را داراست. امیدوارم روند صعودی‌مان را در پیش بگیریم و باید فوتبال به مراتب زیباتری را از خود به نمایش بگذاریم، اما این نیاز به زمان دارد، هرچند به خود اطمینان داریم.

دورتموند یکی از مدعیان قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری بوندس‌لیگا است، از این‌رو مهم نیست که پیش از این بازی چه اتفاقاتی افتاده و چه نتایجی رقم خورده است. به نظرم فردا بازی نزدیک و پایاپایی را شاهد خواهیم بود. چهار هفته پیش دورتموند چهار امتیاز نسبت به بایرن برتری داشت و عالی بازی می‌کرد، پس باید حواس‌مان جمع باشد.»

 

هاینکس ادامه داد:« ما نسبت به هر بازی وظیفه‌شناس هستیم و نه‌تنها به بازیکنان، بلکه به کلیه اعضای کادرفنی هم اعتماد به نفس لازم را تلقین می‌کنیم و راز موفقیت ما در سال ۲۰۱۳ که به سه‌گانه قهرمانی آلمان و اروپا انجامید نیز همین بود. فصل خیلی طولانی در پیش داریم و وقتی دو سوم از بازی‌های فصل را به پایان ببریم، آن زمان می‌شود در خصوص قهرمانی اظهارنظر کرد. از حالا خیلی زود است که بخواهیم در این رابطه صحبتی کنیم.»

 

لواندوفسکی:« لواندوفسکی دچار مصدومیت جدی نشده بود. او به خوبی تمرین کرده و با قدرت بیشتر و با انگیزه بالایی بازخواهد گشت.»

 

بایرن مونیخ در حال حاضر با ۲۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگای آلمان است و بوروسیا دورتموند با ۲۰ امتیاز در مکان دوم ایستاده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو