زمان انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ -

نتانیاهو:

اسرائیل در حال اتحاد با کشورهای عربی علیه ایران است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تلاش این رژیم برای اتحاد با کشورهای عربی به منظور مقابله با نفوذ ایران در منطقه خبر داد.

به گزارش سرای نور،به نقل از جروزالم پست، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تلاش خود برای اتحاد با کشورهای عربی خاورمیانه علیه ایران خبر داد.

 

بر اساس این گزارش، نتانیاهو که به مناسبت یکصدمین سال بیانیه بالفور درخصوص حمایت انگلیس از تأسیس رژیم جعلی صهیونیستی در اندیشکده «چتم هاوس» لندن به ایراد سخنرانی می پرداخت، بار دیگر یاوه سرایی های خود علیه ایران و برجام را ادامه داده و گفت مشکل اصلی در برجام این است که فقط برای چند سال آینده ایران را از تسلیحات هسته ای دور نگه داشته و ایران می تواند به هنکام منقضی شدن توافق، مجددا فعالیت های هسته ای خود را از سر بگیرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه سخنان خود بار دیگر به تفرقه افکنی میان ایران و کشورهای همسایه عرب زبان کشورمان متوسل شد. وی اعلام کرد که کشورهای عربی سنی مذهب اکنون اسرائیل را متحد خود در مقابله با قدرت گرفتن ایران دانسته و همچنین خواستار اصلاح و یا لغو توافق هسته ای با تهران هستند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار اضافه شدن بند بازرسی از سایت های نظامی ایران به توافق هسته ای شد.

نتانیاهو همچنین برجام را توافقی بد دانست که طی سالهای آینده منجر به توانایی ایران در از سر گیری غنی سازی اورانیوم خواهد شد.

وی همچنین خواستار افزایش تحریم های بین المللی علیه ایران شده و مدعی شد: تهدید به استفاده از گزینه نظامی علیه ایران، تهران را مجبور به عقب نشینی از فعالیتهای هسته ای خود کرده است!
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه سخنان خود از وجود اختلاف نظر جدی خود با باراک اوباما بر سر ایران خبر داد و گفت: درحالیکه اوباما توافق با ایران را راهی برای پایان دادن به بحران در منطقه می دانست، من ایران را بخشی از این مشکل می پنداشتم.

وی همچنین بار دیگر مدعی شد که رژیم صهیونیستی اجازه دستیابی به سلاح هسته ای را به ایران نخواهد داد!

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو