زمان انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ -

کیانوش رستمی:

۸ میلیارد مدرک برای ویزای آمریکا بردم!

قهرمان وزنه برداری المپیک و جهان گفت:خوشحالم بعد از مدت ها اتفاقی افتاده که به واسطه آن ورزشکاران می توانند برای خودشان تصمیم بگیرند.

به گزارش  سرای نور،کیانوش رستمی که به عنوان آخرین رای دهنده در محل اخذ رای انتخابات کمیسیون ورزشکاران حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که بعد از مدت ها اتفاقی افتاده که به واسطه آن ورزشکاران می توانند برای خودشان تصمیم بگیرند، به هر حال ورزشکاران درد هم را می شناسند فقط امیدارم کسانی که انتخاب می شوند صرفا به فکر خودنباشند.

 

رستمی که در آخرین لحظات مهلت تعیین شده برای انتخابات کمیسیون ورزشکاران به محل اخذ رای آمد در مورد این موضوع گفت: به منظور پیگری کارهای خود برای حضور در محل مسابقات جهانی آمریکا در سفر بودم، به من گفته بودند باید مدارک دیگری ارائه بدهیم و مجددا اف بی آی چک شوم. من هم به اندازه ۷، ۸ میلیارد تومان با خود مدارک بردم که تا این بار بهانه ای برای انجام کارهایم جهت ویزای اعزام به آمریکا نیاورند.

رستمی در این باره ادامه داد: البته افراد مسئول هیچ مدرک و پول دیگری از من نخواستند و حتی تاکید کردند کارهایم طبق روال در حال پیش رفتن است. آنها حتی تعجب کردند و از من پرسیدند که برای پیگیری کارهایت مراجعه کردی، چرا پول آورده ای و چرا مجدد ثبت نام می کنی؟

ملی پوش وزنه برداری کشورمان که مدال طلای المپیک ریو را در اختیار دارد خاطرنشان کرد: من هم به آنها گفتم به من هر چه اعلام کرده اند انجام می دهم، اما آنها به من یک برگه زرد دادند و گفتند نیازی به پول و مدارک جدید نیست. فقط امیدوارم موضوع حل شود و مشکلی برایم پیش نیاید.

رستمی در پایان با ابراز تاسف از اینکه کشوری که میزبانی مسابقات جهانی را بر عهده گرفته برای یک ورزشکار عنوان دار دنیا ویزا صادر نمی کند، گفت:  زمانی که تصمیم داشتم تمریناتم را به صورت انفرادی آغاز کنم از فدراسیون نامه ای دریافت کردم مبنی بر اینکه باید یکی کنارم باشد. من هم برادرم را معرفی کردم حالا اگر مسئولان نمی توانند با این موضوع کنار بیایند می توانند نام وی را خط بزنند، اما من در کنار برادرم خوب و نتیجه بخش تمرین می کنم.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو