زمان انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ -

نصیرزاده: از اسپانسر باشگاه استقلال شکایت کردیم

پس از انتشار خبر مربوط به برگشت خوردن اولین چک باشگاه استقلال که در اختیار باشگاه گسترش فولاد بود مدیرعامل این تیم می گوید شکایت از اسپانسر این باشگاه کرده ایم چرا که چک اسپانسر در اختیار ما بود.

سرای نور؛هوشنگ نصیرزاده در رابطه با برگشت خوردن اولین چک باشگاه استقلال که در ارتباط با انتقال داریوش شجاعیان در اختیار آنها بود به خبرنگار “ورزش سه” گفت: جهت انتقال شجاعیان سه چک از باشگاه استقلال در اختیار ما بود که متاسفانه اولین آن برگشت خورد. البته این چک مربوط به اسپانسر باشگاه بود که در اختیار ما قرار گرفته بود و به همین اداره امور حقوقی باشگاه گسترش فولاد تبریز نیز از این اسپانسر اقدام به شکایت کرد.

 

مدیرعامل گسترشی ها ادامه داد: تاریخ سررسید این چک روز سی ام مهرماه و در وجه یکی از موسسات مالی و اعتباری بود که در همان تاریخ به یکی از شعبات این موسسه در خیابان حجاب مراجعه کردیم و متوجه شدیم موجودی وجود ندارد.

 

او در رابطه با اینکه اجازه بازی شجاعیان منوط به پاس شدن چک های اوست گفت: بله توافق فی مابین به این ترتیب است که اگر چک های مربوط به انتقال این بازیکن پاس نشود می توانیم از بازی کردن او جلوگیری کنیم. البته من با آقای افتخاری صحبت کردم و ایشان قول داد در همین هفته این مشکل برطرف شود.

 

نصیرزاده ادامه داد: البته ما با باشگاه استقلال تعامل کامل داریم و مطمئن هستیم این موضوع حل خواهد شد و این چک نیز پاس می شود. مدیرعامل و یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه پشت چک را امضا کرده اند و از پاس شدن آن کاملا خیالمان راحت است.

 

او در رابطه با مبلغ این چک گفت: ما سه چک سیصد میلیون تومانی از باشگاه استقلال گرفتیم که این چک اولین آنها بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو