زمان انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

در سفر به بیروت انجام گرفت؛

حضور امیرعبداللهیان بر مزار شهید بدرالدین

معاون وزارت امور خارجه با حضور بر مزار شهید «مصطفی بدرالدین» به مقام این شهید مجاهد ادای احترام کرد.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از شبکه المیادین، حسین امیرعبداللهیان، ‌معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه با حضور بر مزار شهید «مصطفی بدرالدین» در منطقه ضاحیه بیروت به مقام این شهید مجاهد ادای احترام کرد.

عبداللهیان با حضور در مجلس ترحیم و منزل شهید مصطفی بدرالدین با مادر، همسر و فرزندان شهید و همچنین همسر شهید عماد مغنیه (خواهر شهید بدرالدین) گفتگو کرد.

به گزارش المیادین، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه پس از حضور بر سر مزار شهید مصطفی بدرالدین اظهار داشت که ایران به پافشاری خود برای مبارزه با تروریسم و تقویت جهان اسلام ادامه می دهد. عبداللهیان همچنین تروریسم تکفیری و رژیم صهیونیستی را دو روی یک سکه توصیف نمود.

وی در ادامه اعلام کرد که تحرکات تروریست های تکفیری و حامیان آنها به امنیت منطقه ای ضربه زده و در راستای خدمت به منافع رژیم صهیونیستی است. همچنین «محمدرضا رئوف شیبانی» سفیر ایران در سوریه شهادت مصطفی بدرالدین فرمانده ارشد حزب الله را ضایعه ای برای جهان اسلام و جبهه مقاومت دانست.

لازم به ذکر است که «مصطفی بدرالدین» معروف به «ذوالفقار» از فرماندهان ارشد حزب الله بر اثر وقوع انفجار در نزدیکی فرودگاه بین المللی دمشق به شهادت رسید.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو