زمان انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ -

کلوپ: صلاح من را شگفت زده کرد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به تمجید از محمد صلاح پرداخت و گفت که عملکرد استثنایی ستاره مصری در این مدت، او را شگفت زده کرده است.

سرای نور؛صلاح در تابستان با ۴۲ میلیون یورو از رم به لیورپول پیوست و دومین دوره حضورش در لیگ برتر را آغاز کرد.  در دوره اول، او با پیراهن چلسی توفیقی نداشت ولی حالا با لیورپول استثنایی کار کرده و تا به اینجا در ۱۷ بازی، ۱۲ گل و ۴ پاس گل به ثبت رسانده است. او روز گذشته مقابل وستهام نیز دو گل به ثمر رساند و یورگن کلوپ به تمجید از او پرداخت.

سرمربی آلمانی گفت:” مطمئن بودیم که صلاح می‌تواند کمک زیادی به ما کند. مایکل ادواردز (مدیر ورزشی باشگاه، دیو فالوز و بری هانتر (استعدادیاب‌های باشگاه) دائم با من درباره او صحبت می‌کردند و می‌گفتند که او راه حل ما خواهد بود. وقتی ۲۰ بازیکن را مد نظر دارید، انتخاب کار دشواری است ولی ما درباره او به جمع بندی نهایی رسیدیم و دیدیم که می‌توانیم او را بخریم. او شخصیتی فوق العاده دارد و بازیکنی استثنایی است. واقعا فکر نمی‌کردم در ۱۷ بازی، ۱۲ گل به ثمر برساند ولی امیدوارم تمام نشود. امیدوارم در پایان فصل درباره آمارش صحبت کنیم و این آمار بسیار بالاتر باشد.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو