زمان انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ -

به خاطر وجهه منفی ام بارسا قید خریدم را زد

سرژ اوریه، مدافع تاتنهام مدعی شد که وجهه منفی او باعث شد تا بارسلونا قید خریدش را بزند و او نتواند به رویایش برسد.

سرای نور؛اوریه در مدتی که در پاری سن ژرمن حضور داشت، بارها برای خودش و تیم در خارج از زمین دردسرساز شده بود. او در شبکه های اجتماعی به هم تیمی‌هایش و لورن بلان بی احترامی کرده بود و همچنین یک بار به خاطر درگیری با پلیس در بیرون یک باشگاه شبانه به دو ماه زندان محکوم شده بود. باشگاه پاری سن ژرمن نیز برای تنبیه، او را از همراهی تیم محروم می‌کرد و او را مجبور به تمرین با تیم جوانان می‌کرد. او در نهایت در تابستان از پاری سن ژرمن جدا شد و به تاتنهام پیوست و جانشین کایل واکر شد. حال او مدعی شد که این وجهه منفی باعث شد تا بارسا به سراغ جذب او نیاید.

او گفت:” فکر می‌کنم وجهه من باعث شد چهار یا پنج باشگاه اروپایی قید خریدم را بزنند. من با بارسلونا در مذاکره بودم، در مذاکره ای جدی. نماینده های بارسا مطمئن نبودند که اگر من به تیمشان بروم، رفتارم تغییر خواهد کرد یا نه.”

اوریه امیدوار است در تاتنهام بتواند وجهه منفی خود را از بین ببرد. او ادامه داد:” تصمیم برای جدایی از باشگاه، تصمیم درستی بود. پس از مدتی با رسانه ها احساس راحتی نمی‌کردم. به نظرم، اوضاعم در پاریس به هیچ وجه خوب نمی‌شد. پس از مدتی، حس کردم زندانی هستم و دوربین دائم در حال ضبط کارهایم است. اگر در فرانسه می‌ماندم، هیچگاه نمی‌توانستم این وجهه را پاک کنم.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو