زمان انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ -

مریدی: چراغ خاموش و در خفا پیش می‌رویم

سینا مریدی هافبک دفاعی تیم فوتبال فولاد در ثانیه‌های ابتدایی بازی مقابل پدیده یکی از رویدادهای هفته یازدهم را رقم زد.

سرای نور؛می‌گوید: بازی سختی بود، آن هم در مشهد و مقابل تیمی که از لحاظ مهره جز تیم‌های خوب چند سال اخیرش بوده است. پدیده امسال متفاوت‌تر از سال‌هایی که در لیگ حضور داشته، شده است و آنها در اکثر دقایق بازی مالک توپ و میدان بودند؛ اما خدا را شکر ما توانستیم در زمین آنها یک امتیاز خوب بگیریم و به اهواز برگردیم. حق ما تساوی نبود و فکر می‌کنم اگر نصف موقعیت‌هایمان گل می‌شد بازی با نتیجه متفاوت‌تری تمام می‌شد.

وی افزود: من هافبک دفاعی هستم و کمتر پیش می‌آید که گل بزنم؛ ولی چون توپ دست ما بود با سوت داور به سمت دروازه آنها حمله بردیم و بعد از کرنری که گرفتیم همه بچه‌ها از جمله من در محوطه جریمه حاضر شدیم تا توپ به هر کسی که رسید آن را وارد دروازه پدیده کنیم که قرعه به نام من افتاد و در ثانیه ۴۲ گل اول را به ثمر رساندم. اتفاق عجیب و جالب این بود که گلزنی‌ام در آن ثانیه با شماره پیراهنم یکی شد.

او درباره نتایج فولاد و عملکردشان در فصل جدید هم گفت: ما بازی به بازی جلو می رویم و هدفی را دنبال می کنیم که کادرفنی در روزهای اول به ما دیکته کرده است و سعی می کنیم در خفا این هدف را دنبال کنیم تا آخر فصل جایگاه خوبی داشته باشیم. امسال جا دارد که جایگاهمان را به نسبت سال گذشته بهتر کنیم.

مریدی در خصوص پنالتی مبعلی هم اینطور توضیح می‌دهد: ما قبل از پنالتی موقعیت‌های زیادی داشتم که یا به تیر خورد یا بیرون رفت. درباره گل نشدن پنالتی البته بهانه نیست؛ اما زمین بازی با وجود آنکه ورزشگاه امام رضا مدرن است خیلی لغزنده و بد بود و ۵ یا ۶ بازیکن‌مان در دقایقی از بازی به زمین خوردند و آقای مبعلی هم به همین دلیل نتوانست توپ را گل کند. البته آقای پورموسوی قبل از بازی گفته بودند که اگر پنالتی برایمان رقم خورد هر طور شده جلو برویم و ریباند کنیم.

او در پایان در رابطه با اعتماد پورموسوی و در کل مربیان لیگ‌برتری به جوانان تیمشان خاطرنشان کرد: ما به جز ۳ یا ۴ بازیکن‌مان همه جوان‌هایمان به میدان رفته‌اند و فکر می کنم تنها تیمی هستیم که بالای ۲۰ بازیکنمان بازی کردند، حتی یوسف کی‌شمس با وجود آنکه ۱۷ سالش است برای ما گل زده است. استفاده از جوان‌ها و فرصت دادن به آنها کار مثبتی است که در تیم‌ها تاثیرگذار است و مطمئنا اگر این روند ادامه‌دار شود تیم‌ملی قوی‌تری خواهیم داشت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو