زمان انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ -

پالس‌های مثبت سازمان لیگ به کمالوند

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید که این سازمان تلاش می کند تا جایی که امکان دارد با تیم صنعت نفت آبادان در صورت صعود پرسپولیس به مرحله بعدی جام حذفی همکاری داشته باشد.

سرای نور؛فراز کمالوند سرمربی تیم صنعت نفت آبادان روز گذشته یکی از حاضران در محل قرعه کشی رقابت های جام حذفی بود و در نهایت در مرحله یک چهارم نهایی با قرعه برنده دیدار پرسپولیس و بادران روبرو شد. با این وصف در صورت پیروزی تیم پرسپولیس برابر بادران شاگردان کمالوند باید طی  ۸ روز ۳ بار  مقابل سرخابی ها قرار بگیرند؛ ۲ بار در لیگ و جام حذفی برابر پرسپولیس و یک بار هم مقابل استقلال.

این قرعه باعث شده تا کمالوند از مسئولین سازمان لیگ درخواست کند تا در صورت صعود پرسپولیس و حذف بادران دیدار این تیم  برابر صنعت نفت آبادان در تاریخی غیر از ۲۸ آذرماه بازی کند.

سعید فتاحی در این خصوص به خبرنگار “ورزش سه” می گوید: « با توجه به شرایط پرسپولیس ما این تاریخ ها را در نظر گرفته بودیم و ما هم نمی دانستیم که چه قرعه ای به این تیم می خورد. می دانیم صنعت نفت با قرعه دشواری مواجه شده و در تلاش هستیم در صورتی که جدول به ما امکان بدهد، تغییری در تاریخ دیدار این دو تیم ایجاد کنیم ولی در صورتی که این امکان فراهم نشود، مجبوریم طبق برنامه ریزی صورت گرفته عمل کنیم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو