زمان انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ -

قرار نیست چون بردیم نسبت به داوری‌ها اعتراضی نکنم

محمود فکری به دلیل اعتراض به داوری و اخراج در بازی ماهشهر در دیدار مهم با مس کرمان تیمش را از روی سکوها هدایت خواهد کرد.

سرای نور؛محمود فکری سرمربی نفت‌مسجدسلیمان چند روز پیش برای پاره‌ای از توضیحات به سازمان لیگ رفته بود و او در این خصوص به ورزش سه گفت: به سازمان لیگ رفتم تا هم درباره قضاوت داوران بازی‌هایمان و هم چینش داوری صحبت کنم و اعتراضم را به گوش مسئولین لیگ برسانم. باید به انتخاب ناظران بازی و داوری توجه بیشتری شود، چون بازی‌ تیم‌های بالای جدول، تیم های همشهری و هم استانی رقابت‌های حساسی است که با کوچکترین اشتباه و کم‌تجربگی در امتیاز گرفتن یا امتیاز دادن یک تیم دیگر تاثیرگذار خواهد شد.

او درباره قضاوت دیدار با ماهشهر هم افزود: در این بازی از داوری خیلی اذیت شدیم، ضمن آنکه من را هم اخراج کردند، گل سالم ما پذیرفته نشد و از حریف گل دریافت کردیم.

وی با وجود آنکه تیمش در این بازی موفق به کسب ۳ امتیاز بازی شد، دست از اعتراض برنمی‌دارد و می‌گوید: قرار نیست چون بازی را بردیم، داوری هر طوری که دلش می خواهد قضاوت کند و ما حرفی نزنیم. باتوجه به آنکه فاصله تیم‌های پایین جدولی با ما خیلی کم است، یک برد و یک باخت صدرجدول را جابجا خواهد کرد و ما می‌خواهیم نظارت و دقت بیشتری شود تا حقی از تیمی ناحق نشود.
سرمربی نفت در مورد رقابت با مس کرمان در هفته دوازدهم می‌گوید: مس تیم بسیار خوبی است و مجموعه مدیریتی بسیار خوبی دارد، آنها از کادر و بازیکنان مجرب بهره می برند و در جدول هم جایگاه خوبی دارند. تیمی که در مجموع قابل احترام است و مطمئنا بازی راحتی نخواهیم داشت. باوجود آنکه بازی در شهر خودمان است؛ ولی باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و تلاش بیشتری انجام دهیم که انشااله بتوانیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.

فکری از برنامه‌ریزی سازمان لیگ تشکر می‌کند و می‌گوید: نظم بازی‌ها در مجموع تا به اینجا خوب بوده و از این بابت باید از سازمان لیگ تشکر کرد. تیم هایی که در لیگ حضور دارند بسیار خوب هستند و اگر کمی دقت کنیم بین ۸ تا ۱۰ تیم شانس صعود به لیگ‌برتر را دارند و تیم‌ها در نتیجه‌گیری و آمادگی خیلی به هم نزدیک‌ هستند. ضمن اینکه خیلی از تیم ها برنامه ریزی و هزینه خوبی داشته‌اند که این کار تیم هایی که می خواهند صعود کنند را سخت‌تر خواهد کرد.

سرمربی تیم نفت‌مسجدسلیمان در هفته گذشته به دلیل اعتراض به داوری از زمین مسابقه اخراج شد که او به همین دلیل در این هفته تیمش را از روی سکوها هدایت خواهد کرد. او در این خصوص گفت: درست است که من در این بازی روی نیمکت نیستم؛ اما بچه‌های ما به بلوغ فکری و شخصیتی خوبی رسیده‌اند و مطمئنم اگر من هم نباشم باز هم برای کسب ۳ امتیاز به میدان خواهند رفت و حتی تلاششان را به نسبت زمانی که من در کنار زمین هستم بیشتر خواهند کرد. امیدوارم تلاش بیشتر آنها، نبود من در کنار خط را جبران کند و برنده میدان باشیم.

فکری در پایان از حمایت همه جانبه هواداران مسجدسلیمانی تقدیر و تشکر می‌کند و می‌‌خواهد این حمایت‌ها متوقف نشود: نفت اگر در صدرجدول است حمایت هواداران پرشورش را پشت سر خود داشته و من خواهش می‌کنم آنها حمایتشان را کمرنگ نکنند، بلکه می‌خواهم تعداد بیشتری برای تشویق نفت به استادیوم بیایند. من امیدوارم پیش از شروع بازی با مس کرمان ورزشگاه پر شود و بتوانیم با حمایت این عزیزان سه امتیاز شیرین این مسابقه را به امتیازات خود بیافزاییم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو