زمان انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ -

تکرار یک اتفاق بد ۳۶ ساله برای رئال

داوران برای رئال مادرید در یازده هفته ای که از لالیگا گذشته حتی یک پنالتی هم نگرفته اند.

سرای نور؛یازده هفته از لالیگا می گذرد و به نفع رئال پنالتی اعلام نشده است. البته چنین موردی برای ایبار، سلتا و اتلتیکو هم تکرار شده است ولی اگر به فصول گذشته نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که از سال ۱۹۸۱ سابقه نداشته که برای رئال در یازده هفته ابتدایی لالیگا پنالتی نگیرند. هیچ یک از بازیکنان فعلی رئال در آن زمان متولد هم نشده بودند.

 

 

 

 

در همین بازی اخیر رئال برابر لاس پالماس، رئالی ها روی سه صحنه اعتقاد به پنالتی داشتند. یک بار برخورد ضربه ایسکو به دست میچل، دومین بار متوقف شدن کاسیمیرو درون محوطه جریمه لاس پالماس و سومی که واضح تر هم بود، خطای مدافع حریف روی ناچو. روی این صحنه که داور اعلام پنالتی نکرد، رونالدو برای اولین و آخرین بار در جریان بازی لبخند زد!

 

در این فصل بیش از همه برای والنسیا، لوانته و دپورتیوو اعلام پنالتی شده است(۳ بار). شاید اگر داور، خطا روی ناچو را پنالتی می گرفت، رونالدو می توانست دومین گل خود در لالیگا را به ثمر برساند و از فشاری که این روزها تحمل می کند خارج شود.

 

 

 

 

فصل گذشته پس از گذشت یازده هفته، دو بار به سود رئال اعلام پنالتی شده بود.در ده سال اخیر نیز داوران در فصول ۱۵-۱۴، ۱۳-۱۲ و ۱۲-۱۱ پس از گذشت یازده هفته، ۵ بار برای رئال پنالتی گرفتند. بهترین آمار از این حیث به فصل ۹۵-۹۴ برمی گردد که داوران ۶ بار به سود رئال به نشانه پنالتی سوت زده بودند.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو