زمان انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ -

تمرینات شاداب پدیده برای رویارویی با پرسپولیس

تیم فوتبال پدیده خراسان تمرینات خود را با تکیه بر شادابی و افزایش روحیه بازیکنان برای تقابل با پرسپولیس آغاز کرده است.

سرای نور؛تیم فوتبال پدیده که چند هفته‌ای است علیرغم بازی خوب و موقعیت‌سازی‌های زیاد، نتوانسته به نتایج دلخواهش دست پیدا کند، کماکان در پله چهارم جدول جا خوش کرده و به دنبال بازگشت از بازی با پرسپولیس است؛ دیداری که برتری در آن جدای از کسب امتیاز، بمبی انگیزشی در بازیکنان منفجر می‌کند که تاثیرش حداقل تا چند بازی همراه این تیم خواهد بود.

محمدرضا مهاجری یکبار حلاوت سه امتیاز را در روزی که تبدیل به یکی از کابوس‌های منصوریان در ورزشگاه آزادی شد، برابر استقلال چشیده و این بار به دنبال دومین سه امتیاز از دیگر تیم پایتخت است تا هم فاصله خود را در این بازی شش امتیازی با صدر کم کند و هم اینکه پدیده قدرتمند لیگ را سرپا نگه دارد.

تمرینات پدیده این روزها با تکیه بر شادابی و افزایش روحیه بازیکنان این تیم دنبال می‌شود، تا با افزایش تمرکز و شرایط روحی و روانی که از سوی کارشناسان مشکل چند بازی گذشته اش بوده، به نوعی بدشانسی‌ها را به فراموشی سپرده و مهیای باقیمانده بازی‌های نیم‌فصل اول شود. به همین خاطر مهاجری این روزها طراوت و شادی بیشتری را چاشنی تمرینات قرمز و سفیدپوشان کرده است.

با توجه به لشکر مصدومان در پدیده، به نظر می‌رسد این تیم مشهدی چنانچه بتواند با جایگاهی خوب دور رفت را به اتمام برساند، خواهد توانست تیم متفاوتی در نیم‌فصل دوم ظاهر شود.

گفتنی است پدیده پیش از بازی با پرسپولیس در جام شهداء نیز شرکت خواهد کرد که در مرحله نخست به مصاف تراکتورسازی تبریز رفته و سه‌شنبه نیز آخرین دیدار خود را برگزار خواهد کرد تا مهیای بازی با سرخپوشان پایتخت شود.

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو