زمان انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ -

احمدی: تعطیلات فرصت خوبی برای بازگشت است

مربی تیم سیاه‌جامگان می‌گوید تعطیلات لیگ بهترین فرصت برای آماده‌سازی آنهاست.

سرای نور؛باقر احمدی مربی سیاه‌جامگان درباره نتایجی که بعد از حضور آنها در این تیم حاصل شده گفت: در سه هفته‌ای که هدایت تیم را در دست گرفتیم با تمریناتی خوبی که انجام دادیم شرایط تیم عوض شده و روند این سه بازی به نحوی بود که ما مستحق شکست نبودیم. در بازی با نفت آبادان که یک بازی خانگی بود یک پنالتی از دست دادیم و بازی را به حریف واگذار کردیم در حالی که باید آن بازی را با حداقل تفاضل ۲، ۳ گل می بردیم. در دیدار جام‌حذفی با خونه‌به‌خونه در ضربات پنالتی حذف شدیم باوجود آنکه خیلی خوب بازی کردیم و مستحق باخت نبودیم در سومین بازی‌مان با استقلال‌خوزستان هم شرایط به همین منوال بود و بازیکنانمان خیلی خوب بودند و کادرفنی از آنها رضایت داشتند اما خب متاسفانه بخت با ما یار نبود متاسفانه بازی را به حریف واگذار کردیم.

او در ادامه می‌گوید: شرایط تیم این روزها مناسب است و بچه‌ها مشغول تمرین و آماده‌سازی برای دیدار با استقلال هستند. آقای مرزبان هم برای انتخاب بازیکن برای نیم فصل به گرجستان سفر کرده‌اند و مطمئنا اگر همین روند را ادامه دهیم تیم به موفقیتی که مدنظرش است دست پیدا خواهد کرد.

وی درباره وقفه لیگ و موقعیتی که برای آنها فراهم شده افزود: ما در دو، سه هفته‌ای که به تیم اضافه شدیم شناختمان را پیدا کردیم و این ۲۰ روز فقط فرصتی است برای آماده‌سازی و هماهنگی بازیکنان برای رقابت‌های بعد زمان خوبی است.

او در مورد اخراج شاکری، میثاقیان و عین‌افشار هم تصریح کرد: به هر حال تصمیمی بوده که آقای مرزبان و باشگاه گرفتند و دلایلش هم برای آنها قانع‌کننده بوده و این تصمیم را مطمئنا با هماهنگی باشگاه گرفته‌اند. به هر حال آنها اجازه تمرین ندارند و تکلیف آنها بعد از برگشت آقای مرزبان و عباسی از گرجستان مشخص خواهد شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو