زمان انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ -

واکنش تراکتورسازی به اظهارات امیر قلعه‌نویی

مدیررسانه ای تراکتورسازی نسبت به اظهارات امیر قلعه نویی درباره مطالباتش از این باشگاه مطالبی را بیان کرد.

سرای نور؛امیر قلعه نویی امروز در مصاحبه ای به اظهارات مسئولان تراکتورسازی و استقلال برای پرداخت همه بدهی ها انتقاد و اعلام کرد مبلغ زیادی از این  دو باشگاه طلبکار است.

در واکنش به این صحبت ها محمد جواد پاینده مدیررسانه ای تراکتورسازی صحبت هایی را انجام داد. پاینده در خصوص اینکه گفته می شود این باشگاه دیگر هیچ بدهی قطعی ندارد گفت: بدهی قطعی به معنی مبالغی است که رقم آنها مشخص شده ، حکم قطعی در خصوص آنها صادر شده  و باشگاه ملزم به پرداخت آن بوده است. مجموع این ۱۱ میلیارد تومانی که بارها در خصوص آنها صحبت شده و در مصاحبه آقای آجورلو همچنین سایر مسئولان باشگاه به آن اشاره می شود در خصوص بیش از ۷ میلیارد حکم قطعی فدراسیون جهانی فوتبال و حدود ۴ میلیارد حکم قطعی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است. در واقع بعد از طی کلیه مراحل رسیدگی به این پرونده ها دیگر هیچ اختلاف نظری در خصوص مبالغ وجود نداشته و باشگاه تنها ملزم به پرداخت بدهی بوده که طبق قانون با همه سختی ها و مشقت ها این کار انجام شد.

وی ادامه داد: خواهش ما از دوستان این است که مصاحبه مدیرعامل باشگاه و سایر مدیران را با دقت بخوانند چرا که اتهام دروغگویی مصداق مسلم تهمت و افتراست و نباید به راحتی تهمت بزنند. ما بارها اعلام کردیم کلیه بدهی های قطعی باشگاه طبق لیست اعلام شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرداخت شده و دیگر هیچ حکم قطعی علیه تراکتورسازی در حال حاضر نه از جانب کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و نه از سوی فیفا وجود ندارد. در کدام مصاحبه اعلام شده که تراکتورسازی دیگر به هیچ وجه بدهی ندارد که برخی افراد مسئولان باشگاه را متهم به دروغگویی نموده اند؟

مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی همچنین گفت: اسامی ۴۰ نفر از بازیکنان و مربیان سابق باشگاه که هنوز با آنها تسویه حساب صورت نگرفته و البته در خصوص رقم طلب آنها اختلاف نظر وجود دارد را طبق قانون به فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت اعلام کرده ایم. همچنین اعلام نموده ایم که باید در خصوص مطالبات این افراد تعیین تکلیف شود تا پس از توافق و تفاهم در خصوص رقم طلب در مرحله بعدی نسبت به پرداخت این بدهی ها نیز اقدام کنیم. در این صورت و پس از طی این مرحله می توانیم ادعا کنیم که دیگر تراکتورسازی به هیچ بازیکن یا مربی بدهکار نیست. اما امروز هرگز چنین ادعایی نکرده ایم. شایسته نیست باشگاهی که بدهی باقیمانده از ۸ سال گذشته را با مشقت و سختی پرداخت کرده در این موقعیت به دروغگویی متهم شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو