زمان انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ -

ابهام درباره آینده فوتبالی کاپیتان سابق تیم‌‎ملی

وضعیت کاپیتان سابق تیم ملی با باشگاه گسترش فولاد هنوز مشخص نیست.

سرای نور؛آندرانیک تیموریان در ابتدای لیگ هفدهم راهی گسترش فولاد شد و بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز بر دست بست. آندو در چند مسابقه گسترش فولاد نیز به میدان رفت و عملکرد نسبتا خوبی داشت اما مصدومیتی که برای او پیش آمد، شرایط را تغییر داد.

از این رو حضور فیروز کریمی در گسترش فولاد وضعیت جدیدی را برای تیموریان ایجاد کرد. کریمی چند هفته قبل در مصاحبه ای اعلام کرد آندو به دلیل مصدومیتی که دارد نمی تواند به تیمش کمک کند تا شائبه جدایی این بازیکن از جمع آبی های تبریز پیش بیاید.

با گذشت حدود یکماه از شروع ماجراهای میان تیموریان و کریمی اما هنوز خبر دقیقی در این خصوص اعلام نشده است. طبیعتا در صورتی که فیروز کریمی نخواهد به همکاری با آندو ادامه دهد، گسترش فولاد باید مبلغ قرارداد این بازیکن را به طور کامل پرداخت کند.

در این شرایط مسئولان گسترش فولاد امیدوار هستند تا آندو بتواند تا نیم فصل شرایط بازی کردن پیدا کند و در گسترش فولاد ماندگار شود اما با توجه شواهد موجود بعید است این بازیکن تمایلی به کار کردن با فیروز کریمی در نیم فصل دوم داشته باشد.

با این حال شاید شاهد این باشیم که تیموریان نیم فصل از گسترش فولاد جدا شود و فوتبال خود را در تیم دیگری ادامه دهد. باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار کاپیتان سابق تیم ملی است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو