زمان انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه به سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله

آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی شهادت «مصطفی بدرالدین» فرمانده ارشد نظامی حزب الله را به سیدحسن نصرالله و نیروهای مقاومت لبنان تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش سرای نور؛ در متن پیام ارسالی آیت الله آملی لاریجانی به سید حسن نصرالله به مناسبت شهادت «مصطفی بدرالدین»، فرمانده ارشد نظامی حزب الله آمده است:

برادر ارجمند حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدحسن نصرالله

دبیرکل محترم حزب الله لبنان

امروز حزب الله گوهری درخشنده در میان امت اسلامی است که از منافع خود، امت اسلامی و مردم مظلوم و زجر کشیده منطقه دفاع می کند، با این حال از ناحیه آمریکا که خود مصداق بارز تروریسم دولتی است و در حمله به افغانستان، عراق و لبنان هزاران نفر از افراد بی گناه را به خاک و خون کشانده است، تروریست خوانده می شوند.

شهید مصطفی بدرالدین یکی از رزمندگان مخلص جبهه مقاومت علیه جبهه کفر و اشغال گری بود که همواره در صف نخست مقابله با جنایت های رژیم صهیونیستی قرار داشت.

تلاش های خستگی ناپذیر این سردار غیور جبهه ایمان و مقاومت، هیچ گاه از یاد و خاطره همرزمان او و مردم زجرکشیده و مقاوم لبنان زدوده نخواهد شد و خون پاک او و سایر شهدای حزب الله درخت تنومند مقاومت را استوارتر خواهد کرد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این سردار و فرمانده رشید حزب الله به جنابعالی، دیگر همرزمان و خانواده مکرم ایشان امیدوارم روح این شهید بزرگوار مشمول رحمت الهی قرار گیرد و صبر جمیل و اجر جزیل شامل حال بازماندگان و همرزمان وی شود.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو