زمان انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ -

قولی که رئیس رئال به نیمار داده است

فلورنتینو پرز پس از چند تلاش نافرجام در جذب نیمار حالا احتمال تحقق رویای جذب این فوق ستاره برزیلی را نزدیک تر از همیشه می بیند.

سرای نور؛

پرز بین سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ تلاش زیادی کرد تا نیمار را جذب کند؛ اما در نهایت این بازیکن راهی بارسلونا شد. تابستان ۲۰۱۵ رئیس رئال تلاش مجددی برای جذب نیمار داشت که در آن هم ناکام ماند؛ ولی به نظر می رسد که حالا او نزدیک تر از همیشه برای به خدمت گرفتن فوق ستاره برزیلی باشد.

 

 

 

 

جذب نیمار از بارسا به صورت مستقیم امری غیرممکن بود؛ ولی انتقال این بازیکن از پی اس جی به رئال، شدنی به نظر می رسد. به عقیده رسانه های اسپانیایی، نیمار قصد ندارد برای مدتی طولانی در پی اس جی بماند و خود را برای پیوستن به رئال آماده می کند. بی حوصلگی او از بازی برای پی اس جی در لیگ فرانسه و بازی های ملالت آور این لیگ از یک سو و مشکلاتش با کاوانی و اونای امری از سوی دیگر باعث شده تا نیمار خیلی زود از پیوستن به باشگاه پاریسی پشیمان شود.

 

منابع اسپانیایی خبر از ارتباط مداوم پرز و پدر نیمار داده اند و حتی امروز موندودپورتیوو فاش ساخت که رئیس رئال به پدر نیمار وعده داده است که تمام مشکلات مالیاتی این بازیکن در اسپانیا را حل خواهد کرد. حال سوال اینجاست که اگر پی اس جی ۲۲۲ میلیون یورو برای جذب نیمار هزینه کرد، رئال چقدر باید بپردازد تا فوق ستاره برزیلی را جذب کند؟ این سوالی است که برای پاسخش باید تا تابستان آتی یا دو سال بعد صبر کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو