زمان انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

ترفند جدید واردکنندگان میوه‌های ممنوعه/ تغییر محل توزیع میوه‌ها

رئیس اتحادیه میوه و تره بار از توزیع مجدد انواع میوه‌های ممنوعه خارجی در بازار خبر داد و گفت: عرضه این میوه‌ها از میدان مرکزی به حاشیه این میدان و خانی آباد منتقل شده است.

به گزارش سرای نور؛ سید حسین مهاجران از توزیع انواع میوه‌های خارجی با قیمت‌های نجومی در بازار خبر داد و اظهارداشت: در حال حاضر انگور شیلی به قیمت  ۴۵ هزارتومان، گلابی چینی ۲۳ هزارتومان، لیمو ترش برزیلی ۲۷ هزارتومان، سیب درختی فرانسه ۲۲ هزارتومان، پرتقال مصری از ۷ هزار تا ۹ هزار تومان و انار ترکیه ۲۳ هزارتومان به مشتریان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه فعلا زردآلوی وارداتی در بازار رویت نمی‌شود، افزود: عرضه میوه‌های ممنوعه خارجی در میدان مرکزی میوه و تره بار انجام نمی‌شود و این کار به  حاشیه‌ میدان و خانی آباد منقل شده است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به اینکه ما طی نامه‌ای این موضوع را به مسئولان مربوطه گزارش کرده‌‌ایم، اظهارداشت: مسئولان نیز پیگیر این مساله هستند.

مهاجران اضافه کرد: فشار دستگاه‌های مربوطه باعث شد عرضه میوه‌های ممنوعه در میدان مرکزی متوقف و این کار به نقاط حاشیه‌ای منتقل شود که ما امیدوار هستیم با گزارشات ارائه شده، توزیع این محصولات در اماکن یاد شده نیز متوقف شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی شرایط بازار داخلی را هم مورد اشاره قرار داد و گفت: درحال حاضر گیلاس و هلو وارد بازار میوه شده‌‌اند که البته این محصولات پیش رس و تلخک هستند.

مهاجران با بیان اینکه طی حدود ۵ روز آینده نوع رسیده و باکیفیت این میوه‌ها وارد بازار خواهد شد، افزود: طی یک هفته اخیر هم، قیمت محصولاتی مانند خیار، هندوانه، ملون و طالبی کاهش زیادی داشته است.

به گفته وی در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم ملون بین ۷۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان، خیار از ۶۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان، هندوانه از ۲۰۰ تا ۶۰۰ تومان و طالبی از حدود ۶۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان است.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو