زمان انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ -

سوالات چالش‌برانگیز کریمی از فدراسیون

مصاحبه تند علی کریمی امروز با بیانیه فوری فدراسیون فوتبال همراه بوده که البته شماره هشت سابق تیم ملی و پرسپولیس نیز آن را بی‌پاسخ نگذاشته است.

سرای نور؛علی کریمی ظهر امروز در گفتگویی با برنامه تلویزیونی فوتبال یک، صحبت‌های خود را با هدف قرار دادن فدراسیون فوتبال و اعضای آن مطرح کرد. انتقاداتی تندی که از سوی فدراسیون با انتشار بیانیه‌ای پاسخ داده شد.

با این حال علی کریمی که طی سالیان اخیر نشان داده تا دستیابی به هدف خود سکوت اختیار نمی‌کند، در صفحه شخصی خود سوالات جالبی را مطرح کرده که به نظر می‌رسد کلید گم شده‌ی فوتبال ایران باشد.
شماره هشت محبوب فوتبال ایران ضمن کنایه‌های مخصوص به خود در این پست جنجالی البته سوالاتی مطرح کرده که برای جامعه فوتبال هم حائز اهمیت است و باید دید فدراسیون فوتبال چه پاسخ و واکنشی نسبت به آن نشان خواهد داد. در ادامه به سوالاتی که علی کریمی مطرح کرده و خواهان پاسخگویی آنها از سوی مهدی تاج شده، اشاره خواهیم کرد.

* در صورتی که حقوق دریافت نمی‌کنید و از این کار منافعی به دست نمی‌آورید چرا آن را رها نکرده و در مسوولیت را اختیار فرد دیگری قرار نمی‌دهید؟
* انتشار رقم و متن قرارداد کارلوس کی‌روش و دستیارانش
* انتشار رقم و قرارداد توپ‌های آل اشپرت
* قرارداد لباس‌های آل اشپرت
* قرارداد تبلیغات محیطی
* قرارداد توپ‌های جدید دربی استار
* لیست مسوولانی که بابت صعود تیم ملی به جام جهانی پاداش دریافت کرده‌اند
علی کریمی در این پست در حال حاضر ۷ سوال را مطرح کرده و البته بار دیگر مسوولان فوتبال ایران را به برگزاری مناظره‌ای تلویزیونی دعوت کرده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو