زمان انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ -

بنزما: مثل یک خلافکار احساس تنهایی می‌کردم

کریم بنزما از جمله بازیکنانی است که نظرات مختلفی درباره او مطرح می‌شود، به خصوص پس از پرونده اخاذی از والبوئنا، ولی عدم دعوت او به تیم ملی هنوز هم مورد سوال بسیاری است.

سرای نورغمهاجم فرانسوی در این مدت به هر دری زده و در هر فرمی که قرار داشته، نتوانسته نظر دشان را برای دعوت او به جمع آبی های فرانسه جلب کند. شبکه کانال پلاس، مستندی درباره زندگی کریم ساخته و او را از خانه اش در مادرید، تا تمریناتش با پدرش در لیون و تا باشگاه رفتن در والدبباس همراهی می‌کند.

در طول این مستند، او راجع به روزهایی که شایعه زندان رفتن زندگی او را مختل کرده بود گفت:” احساس تنهایی می‌کنید، بدون فوتبال بدون هیچ چیزی، مثل یک خلافکار. به خودتان می‌گویید :« من اینجا چه کار می‌کنم.»

هم تیمی های بنزما نیز در رابطه با او اظهار نظراتی در این مستند داشته اند. رونالدو می‌گوید:” امیدوارم او در جام جهانی روسیه حضور داشته باشد، زیرا بازیکن فوق العاده ای است.”

زیدان در این مستند می‌گوید:” فرانسه همیشه در ذهن اوست. پیشتر مشکلاتی وجود داشت؛ ولی این مشکلات حالا حل شده اند و باید نگاه کرد که او چگونه می‌تواند به تیم ملی اش کمک کند.”

همچنین در طول مستند، مصاحبه ای با پدرش، حفید بنزما ترتیب داده شده و او در این رابطه گفت:” وقتی بچه بود، فریاد می‌زدم گل بزن، گل بزن و پاس نده. حالا می‌تواند با سری بالا صحبت کند، چقدر به او گفتم که ساکت باشد. اگر می‌خواهید موفق باشید باید فداکاری کنید. دوست نداشتم مقابل مردم سر او داد بزنم؛ ولی حالا به خاطر کارهایی که کرده، به او افتخار می‌کنم.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو