زمان انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

مبادله ۲۰ هزار ماهواره با دستگاه مبدل دیجیتال در خوزستان

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) از مبادله ۲۰ هزار ماهواره با دستگاه مبدل دیجیتال در راستای مقابله با اثرات مخرب ماهواره های در استان خبر داد.

به گزارش سرای نور؛ سرهنگ عبدالرضا حاجتی عصر امروز شنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت سالروز خاکسپاری دو شهید گمنام دانشگاه علوم و فنون خرمشهر در جمع خبرنگاران، به برشماری اقدامات انجام شده برای مقابله با نفوذ ماهواره ها پرداخت و اظهار کرد: در این رابطه ارتباط خوبی با مردم برقرار شد که جمع آوری ماهواره و اهدای دستگاه مبدل دیجیتال در مقابل آنها، یکی از این راه ها بود.

وی از تعویض حدود ۲۰ هزار ماهواره با دستگاه مبدل دیجیتال در پی اجرایی دشن این طرح خبر داد و افزود: تاکنون دستگاه های مبدل دیجیتال مبادله شده رقمی حدود ۲۰ هزار دستگاه بوده که این طرح در سراسر استان و در تمام شهرها به فراخور هر شهر اجرایی شد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) اجرای طرح مقابله با دجالواره به عنوان طرح جامع مقابله با آثار مخرب ماهواره ها بر کیان خانوده را یادآور شد و عنوان کرد: ماهواره ها که در حال حاضر در برخی خانواده نفوذ کرده با عنوان بشقاب های سمی یا دلجواره خوانده می شوند و تنها راه دسترسی دشمنان به ذهن های جوانان و نوجوانان هستند.

وی افزود: دشمن میلیاردهای دلار برای این اتفاق هزینه می کند و برای تمام رده های سنی برنامه های مختلف دارد تا بتواند تاثیر منفی بر اذهان جوانانی بگذارد که دوران انقلاب را درک نکرده اند.

حاجتی فعالیت درحوزه اطلاع رسانی  و آگاهی بخشی به خانواده ها را از دیگر تلاش های انجام شده در این راستا برشمرد و عنوان کرد: در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به خانواده ها، کارگاه های آموزشی مختلفی در سراسر استان برگزار و اقدامات خوبی انجام شده است.

وی در ادامه متذکر شد: هدف امن کردن فضای خانواده هاست و نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که ما اقدام به جمع آوری ماهواره ها نمی کنیم، بلکه پدرها و مادرها اقدام به برداشتن دیش ها می کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) در پایان، برگزاری یادواره شهدا و شهدای گمنام را راهکاری دیگر برشمرد و گفت: برگزاری این یادواره ها از جمله یادواره های شهدای گمنام که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است می تواند کمکی موثر در راه نیل به این هدف باشد چرا که در مملکتی که یاد شهدا در آن زنده باشد دشمن جرات تجاوز به آن را پیدا نمی کند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو