زمان انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ -

پرسپولیسی‌ها برای تسویه حساب تماسی نگرفتند

دروازه بان سابق پرسپولیس اعلام کرد با وجود صدور قطعی کمیته انضباطی و استیناف، اما هیچ تماسی از سوی مسئولان این باشگاه برای پرداخت مطالباتش نداشته است.

سرای نور؛درباره مطالباتش از باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: برایم جالب است که مسئولان پرسپولیس می گویند با همه طلبکاران خود تسویه حساب کرده اند. با وجود اینکه استیناف و کمیته انضباطی حکم قطعی درباره طلب من از پرسپولیس صادر کرده، اما هیچ مبلغی پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: دو سال پیش آقای برانکو به من گفتند نیازی به حضورم ندارند و به همین خاطر قراردادم یک طرفه فسخ شد و من از پرسپولیس شکایت کردم. کمیته انضباطی در آن مقطع رای داد که یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان از پرسپولیس طلبکار هستم و یک فصل غرامت نیز از سوی باشگاه باید به من داده شود. در آن زمان چندین بار پرسپولیسی ها اعتراض کردند و در نهایت بیش از ۳۰۰ میلیون تومان توانستند تخفیف بگیرند. آنها بدون اینکه هیچ مدرکی ارائه بدهند بدهی شان به من ۷۵۰ میلیون تومان شد.

دروازه بان سابق پرسپولیس همچنین گفت: حالا هم که با وجود هشدار کنفدراسیون فوتبال آسیا باید با طلبکاران خود تسویه حساب کنند، اما نه تماسی با من گرفتند و نه حرفی زده ام. پرسپولیس با اینکه رفتار خوبی با من نداشت و روز آخر نقل و انتقالات گفتند تو را نمی خواهیم که مجبور شوم به لیگ یک بروم، اما حالا برای مطالباتم تماس نمی گیرند.

همامی در پایان افزود: همانطور که آقای دایی، آقای قلعه نویی و چند نفر دیگر از عزیزان گفتند بدهی ها پرداخت نشده و اینکه می گویند تسویه حساب با طلبکاران صورت گرفته درست نیست. من از دو سال پیش حکم قطعی کمیته انضباطی دارم؛ اما ترتیب اثری داده نمی شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو