زمان انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ -

جهانبخش: انتظار مردم کاملا به‌جاست

بازیکن ایرانی حاضر در آلکمار می‌گوید انتظارات مردم درباره صعود ایران به دور دوم جام جهانی درست و به‌جاست.

سرای نور؛و به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران باید دوشنبه در دیداری دوستانه در ورزشگاه خانگی نایمخن برابر تیم ملی ونزوئلا به میدان برود. ایران بعد از شکست ۲ بر یک پاناما حالا برابر تیمی از آمریکای جنوبی قرار می‌گیرد تا قبل از جام جهانی روسیه محک جدی بخورد.

 

حضور ایران در این ورزشگاه یک نکته ویژه دارد و آن هم حضور علیرضا جهانبخش در ترکیب ایران است که باید در ورزشگاهی به میدان برود که قبلا با نایمخن حضور موفقیت‌آمیزی داشت.

 

به همین بهانه سایت هلندی اخبار فوتبال هلند گفت‌وگویی را با بازیکن ایرانی داشته است که جهانبخش ابراز امیدواری کرده است ایران در جام جهانی عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشد.

 

علیرضا جهانبخش درباره حضور ایران در جام جهانی گفت: ایران هیچ گاه این‌قدر آسان در تاریخ خود نتوانسته بود به جام جهانی راه یابد و در بازی‌های آخر خیال همه راحت بود و به همین خاطر شور و شوق کم‌تری نسبت به دوره قبل بود. در دوره قبل ما باید هر ۳ دیدار آخر خودمان را پیروز می‌شدیم تا می‌توانستیم به جام جهانی برسیم و وقتی به این مهم دست یافتیم خیلی شرایط فرق کرد و خوشحالی زیادی در کشور بود.

 

او در پاسخ به این سوال که صعود آسان ایران به جام جهانی باعث شده است تا انتظارات از تیم ملی بالا باشد؟ گفت: صادقانه، من این انتظارات را قبول دارم. مردم از ما انتظار دارند که تیم بتواند از مرحله گروهی به مرحله بعد صعود کند. انتظارات مردم کاملا به‌جاست. نسبت به دوره قبل از نظر بازیکن تیم ملی ایران شرایط بهتری دارد. ایران ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و تعادل خوبی در تیم ایجاد شده است و من امیدوار هستم تیم ملی بتواند با این شرایط به دور دوم برسد.

 

علیرضا جهانبخش در تابستان پیشنهادهایی از چند تیم انگلیسی داشت ولی تصمیم گرفت تا در آلکمار بماند. ممکن است درخشش در جام جهانی باعث شود او به تیم بزرگ دیگری برود. این بازیکن درباره ماندنش در آلکمار گفت: یک سال قبل از جام جهانی نمی‌خواستم ریسک کنم. دوست داشتم در تیمی بازی کنم که حضورم در آن قبل از جام جهانی تثبیت شده باشد. حالا در آلکمار دوست دارم شرایط خودم را در تیم بهتر کنم. چه از نظر آماری و چه از نظر بازی گروهی و تیمی. می‌خواهم به پیشرفت خودم ادامه دهم. من خودم خیلی به نظم اهمیت می‌دهم و فکر می کنم نسبت به بقیه بازیکنانی که در ایران هستند از این نظر سخت‌گیرتر باشم. دوست دارم بازی به بازی بهتر شوم. چیزی را نمی‌خواهم به کسی ثابت کنم. تنها می‌خواهم به خودم ثابت کنم که بهتر هستم. به همین خاطر باید سخت تلاش کنم و بهتر از قبل شوم.

 

بازی با ونزوئلا برای جهانبخش بازی راحتی است چرا که او بعد از این دیدار مسافت بسیار کمی برای حضور در تیم باشگاهی خود طی خواهد کرد. او درباره این موضوع گفت: بله خوشبختانه شرایط این طور است. در بازی‌های دیگر شرایط خیلی سخت است. تصور کنید در اواسط هفته در ایران باشم و تیم ملی ایران بازی داشته باشد. آن وقت خانواده و دوستان می خواهند کنار شما باشند ولی مجبور هستید در هتل کنار خانواده و دوستان باشید و زمانی نیست. بعضی مواقع شرایط خیلی سخت می‌شود ولی این‌بار شرایط فرق می‌کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو