زمان انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ -

لوو: از عملکردمان مقابل انگلیس راضی هستم

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان مدعی شد که از عملکرد تیمش در دیدار دوستانه مقابل انگلیس که با تساوی بدون گل به پایان رسید راضی است.

سرای نور؛شاگردان لوو شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف انگلیس رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. با این حال لوو از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد.

او گفت:” هر دو تیم خیلی متمرکز و سازمان یافته بودند و تلاش می‌کردند حریف ضد حمله ای نزند. می‌شد این را به خوبی دید. با این حال در نیمه اول موقعیت هایی داشتیم، سه یا چهار موقعیت خوب داشتیم که توانستیم حملاتی ترتیب دهیم. این در نیمه اول خیلی خوب بود. عملکرد تیم خیلی خوب بود. مارسل هالستنبرگ عملکرد خیلی خوبی داشت که البته با دو جلسه تمرین کار ساده ای نبود. ایلکای گوندوگان هم خوب کار کرد و می‌شد کیفیت بالای او را در این بازی دید. سانه هم عملکرد خوبی داشت. مت هوملس هم رو به جلو بود.

باید به خاطر داشته باشیم که با دید جام جهانی در این دیدارها ظاهر شویم. می‌خواهیم پس از مهار توپ، سریعا حمله ایجاد کنیم. توپ و میدان در اختیار ما بود. توپ را بیشتر در اختیار داریم. باید مقابل تیم‌های خوب بتوانید سریعا بازی را تغییر دهید.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو