زمان انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ -

در انتظار واکنش وزارت ورزش به ادامه حضور افتخاری

وزارت ورزش و جوانان باید برای حل مشکل بازنشستگی افتخاری راهکاری پیدا کند.

سرای نور؛سازمان بازرسی کل کشور تاریخ ۲۰ آبان را به عنوان آخرین مهلت برای حضور مدیران بازنشسته در سمت های دولتی مشخص کرد و اعلام کرد بعد از این تاریخ هیچ مدیر بازنشسته ای اجازه حضور در سمت های دولتی را نخواهد داشت.

از جمله مدیران بازنشسته ورزشی، سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال است. افتخاری در شهریور ماه سال ۹۵ به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال فعالیت خود را ادامه داد و بیش از یک سال است که در این باشگاه حضور دارد. سرنوشت افتخاری که پیش از این اعلام کرده بود تا پایان دولت دوازدهم در استقلال حضور خواهد داشت، به تصمیم وزارت ورزش و جوانان باز می گردد و این وزارتخانه باید به دنبال مسیری برای تمدید حکم حضور افتخاری در استقلال باشد.

حسن زمانی فصل گذشته درباره مشکل بازنشستگی افتخاری به این موضوع اشاره کرد که هماهنگی های لازم انجام گرفته و باید برای ادامه حضور او در استقلال مجددا این فعالیت انجام شود.

وزارت ورزش و در راس آن دکتر سلطانی فر در این مدت اشاره ای به تغییر مدیرعامل استقلال نداشتند و به نظر می رسد طی روزهای آینده این وزارت خانه برای ادامه فعالیت افتخاری حکم، دستور و یا نامه ای را صادر خواهد کرد تا این مشکل قانونی برای حضور مدیرعامل آبی ها برطرف شود.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو