زمان انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ -

ماهینی: دو جام گرفتیم و ۷۰ میلیون جریمه شدیم

کاپیتان دوم پرسپولیس نسبت به مشکلات موجود در این باشگاه و حواشی ایجاد شده واکنش نشان داد.

سرای نور؛حسین ماهینی که این روزها دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارد، دور از تمرینات گروهی مشغول فیزیوتراپی و تمرینات اختصاصی است. کاپیتان دوم پرسپولیس در تایید صحبت‌های برانکو در خصوص مشکلات مالی این باشگاه و عدم دریافتی بازیکنان مدعی است بیش از ۳ ماه از آخرین دریافتی آنها گذشته و در اتفاقی عجیب باشگاه بازیکنان را ۷۰ میلیون جریمه کرده که این موضوع باعث دلخوری آنها شده است.

آخرین وضعیت مصدومیت

دو ماهی می‌شود از ناحیه دوقلوی پای راستم که به آشیلم وصل است احساس درد دارم. چون بازی ها نزدیک بود نمی توانستم استراحت کنم و با قرص در زمین حاضر می‌شدم. چون فشار زیادی را متحمل شدم با مشاوره از برانکو چند روزی را استراحت می‌کنم و از حضور در تمرینات گروهی معاف شدم. فشار تمرینات را کم کردم که با فیزیوتراپی و آب درمانی شرایط بهتری را کسب کردم و دو یا سه روز دیگر در تمرینات حاضر می‌شوم.

فشار بازی‌ها بدن‌ها را اذیت کرده است

در این مدت برنامه سنگین و پرفشاری را دنبال کردیم و با فاصله ۵ روز به ۵ روز بازی داشتیم. در زمانی که بقیه تیم‌ها استراحت می‌کردند ما در آسیا بازی می‌کردیم و فشار مضاعفی را تحمل کردیم. درست است آسیا را از دست دادیم ولی در لیگ امتیازهای خوبی کسب کردیم و توانستیم با حضور در جمع مدعیان شرایط‌مان را بهبود ببخشیم. پست من در کناره های زمین طوری بود که روی پایم فشار آورد ولی خدا را شکر مشکل خاصی نیست.

فعلا درباره قهرمانی حرف نمی‌زنیم

ما امتیازهای خوبی را کسب کردیم و دربی را هم برنده شدیم ولی الان که تازه ۱۰ هفته از مسابقات برای ما گذشته نمی‌توان راجع به قهرمانی صحبت کرد. این البته هدف بزرگ و اصلی ما در این فصل است و البته تیم‌های دیگری در لیگ هستند که به همراه ما نتایج خوبی گرفتند و حرف زدن درباره قهرمانی در لیگ و جام حذفی فکر نمی‌کنم در این مقطع کار درستی باشد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا نتایج خوبی را مانند سال گذشته کسب کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

بیش از ۳ ماه از آخرین دریافتی‌مان گذشته

حرف‌های آقای برانکو را در مورد مشکلات مالی و عدم دریافت مطالبات تایید می‌کنم. الان بیش از سه ماه می‌شود که باشگاه قرار بود به ما پول بدهد ولی چنین اتفاقی تا به امروز نیفتاده و بازیکنان از این مساله ناراحت هستند و برنامه‌شان با مشکل مواجه شده است. آنها به من و سید جلال مراجعه می‌کنند تا مشکلات را بازگو کنند و ما هم به باشگاه انتقال می‌دهیم ولی اتفاقی نیفتاده و ما حتی پاداش دربی را هم هنوز نگرفتیم. بازیکنان خوبی داریم و فعلا تمرین می‌کنند که آمادگی شان را حفظ کنند ولی امیدواریم این وضعیت سر و سامان بگیرد.این حق بازیکنان است و چون قول و قرارها عملی نشده ناراحت هستند.مسائل مالی می تواند تاثیرگذار باشد چون شرایط خوب نیست.

 

رفتن طاهری دست ما نیست برای ما باشگاه مهمتر است

رفتن و ماندن آقای طاهری دست ما نیست. باشگاه چارچوبی را برای ما تعریف کرده و ما در راستای وظایف یک بازیکن می‌توانیم نظر بدهیم. امیدواریم هر چیزی که به صلاح پرسپولیس است اتفاق بیفتد. برای ما باشگاه پرسپولیس مهم است چون بازیکن این باشگاه هستیم نه دیگران. به این امیدوار هستیم که هر اتفاقی می‌افتد برای هواداران خوب باشد.

در ۶ ماه باقیمانده تمام تلاشم برای تیم ملی است

این تصمیم را اول و آخر آقای کی‌روش می‌گیرند و به آن احترام می‌گذارم. مشکلی با آن ندارم و در ۶ ماه زمانی که باقی مانده با افزایش تمرینات سعی می‌کنم به لیست نهایی تیم ملی دعوت شوم. فکر می‌کنم چون زیاد در پست تخصصی خودم بازی نمی‌کنم این اتفاق افتاده و امیدم را از دست نمی‌دهم و انگیزه و تمرینات را برای رسیدن به جام جهانی بیشتر می‌کنم.

ضعف در ارسال پاس گل

ما مدافعان کارهایی که آقای برانکو می‌خواهند در زمین انجام می‌دهیم و تمرینات متنوعی را برای شرایط مختلف بازی پشت سر می‌گذاریم. این انتقاد شاید سازنده باشد ما با تمرین بیشتر این موضوع را حل می‌کنیم.

جریمه مالی ۷۰ میلیونی

 

مشکلات مالی باشگاه را همیشه درک کرده‌ایم و هر زمان در زمین حاضر شدیم بدون توجه به این مسائل برای کسب نتیجه تیم تلاش کردیم. این مساله را باید در نظر بگیرید که ما هنوز مطالبات فصل گذشته را نیز کامل دریافت نکردیم و در اتفاقی عجیب تمام بازیکنان از سوی باشگاه با جریمه ۷۰ میلیونی هم همراه شده‌اند. دو جام طی دو فصل اخیر کسب کردیم و ۷۰ میلیون جریمه شدیم. همه بازیکنان از این موضوع ناراحت هستند که دو قهرمانی کسب کردند و به جمع چهار تیم برتر آسیا رسیدند اما با جریمه مواجه شدند. اما به آینده و به تعهدی که به هواداران و پیراهن پرسپولیس داریم وفادار هستیم و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا هیچ هواداری ناراضی و غمگین استادیوم را ترک نکند و اینگونه پاسخ حمایت آنها را بدهیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو