زمان انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ -

هافبک تنومند ونزوئلا امیدوار به شکستن رکورد نکونام

هافبک باتجربه تیم ونزوئلا امیدوار است در سال های آخر فوتبالش بتواند به جمع بازیکنانی بپیوندد که بیشترین تعداد بازی ملی را دارند.

سرای نور؛تیم ملی فوتبال ایران فردا در حالی در چارچوب یک مسابقه دوستانه با ونزوئلا دیدار می کند که باتجربه ترین بازیکن حریف خوان آرنگو نام دارد. کاپیتان ۳۷ ساله ونزوئلا که سابقه بازی در لالیگای اسپانیا و بوندسلیگای آلمان را با پیراهن تیم های مایورکا و مونشن گلادباخ را دارد در لیست نفرات ونزوئلا برای بازی با ایران نیز حضور خواهد داشت.

آرنگو که در پست هافبک تهاجمی توپ می زند با ۱۲۹ بازی ملی باسابقه ترین فوتبالیست ملی تاریخ ونزوئلا است که ۲۳ گل ملی نیز در کارنامه خود دارد. جالب اینکه او با همین تعداد گل بهترین گلزن ملی تاریخ ونزوئلا نیز محسوب می شود.

 

آرنگو که فردا مقابل ایران تعداد بازی های ملی خود را به عدد ۱۳۰ خواهد رساند، امیدوار است در سال های آخر فوتبالش بتواند بازی های بیشتری برای تیم ملی کشورش انجام دهد و قبل از خداحافظی از دنیای فوتبال به جمع نفراتی بپیوندد که بیشترین تعداد بازی ملی در جهان را دارند.

در بین بازیکنانی که بازی های ملی زیادی انجام داده اند، جواد نکونام با ۱۵۱ بازی ملی رکورددار است و آرنگو حتی برای اینکه به نکونام هم برسد، راه پر پیچ و خمی را پیش رو خواهد داشت و با توجه به سن و سالش بعید است که به این مهم دست پیدا کند.

دیدار ایران و ونزوئلا ساعت ۱۸ فردا در ورزشگاه نایمخن هلند برگزار می شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو