زمان انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ -

مبارزه با فساد فقط در حد شعار و پوشش است

حضور آرمین میردورقی در نفت تهران برای این بازیکن حاشیه ساز شد در همین رابطه این بازیکن جوان فوتبال کشورمان پاسخ حاشیه ها را در مصاحبه با ورزش سه به صراحت داد و اعلام کرد در صورت گوش شنوا و عملگرا حرفهایش را ثابت می کند.

سرای نور؛

آرمین میردورقی در مورد حضور در تمرین نفت می گوید: من دو هفته‌ای است که بر سر تمرینات نفت حاضر می‌شوم. اولا باید بگویم که من یکسال از فوتبال دور نیستم و  یکسال است که رباط صلیبی‌ام را جراحی کرده‌ام و دیگر این را همه می‌دانند که پروسه درمانی ای‌سی‌ال یک چیز حدود ۸ تا ۱۰ ماه زمان می‌برد. این را جهت آن حرفی که نوشته‌اند یکسال بیرون بوده   و الان به نفت رفته است گفتم تا مردم حقیقت را بدانند. از ابتدای فصل تا به امروز یک ماه است که می‌توانم پا به توپ شوم. من از طرف هیچ شخصی به آقای درخشان معرفی نشده‌ام، فقط یکی، دو هفته‌ای است که به تمرینات نفت می‌روم تا بدنم را برای حضور با قدرت در فوتبال آماده ‌کنم چون احتمالا نیم فصل بخواهم از ایران بروم و هیچ قصدی نداشتم که در تیم نفت تست بدهم و بخواهم به جمع آنها اضافه شوم. به جز نفت با یکی، دو تیم دیگر هم تمرین کرده‌ام و فقط برای آنکه بدنم آمادگی صددرصد داشته باشد این کار صورت گرفته است. هیچ قصدی برای آنکه در تیم‌های ایرانی حضور داشته باشم پشت این تمرینات نبوده است. قصدم عزیمت از ایران است و می‌خواهم در این ۳، ۴ هفته باقیمانده تا نیم فصل تمریناتم را ادامه دهم تا با آمادگی کامل برای ادامه فوتبالم در ایران  یا خارج از کشورم تصمیم گیری کنم.

میردورقی در ادامه می گوید:هیچ تستی در کار نیست و فقط در تمرینات حضور پیدا کردم که بدنم آمادگی صددرصدی‌اش را پیدا کند. بازیکن تستی نیستم که بخواهم بروم تست بدهم، ٢ فصل پیش در لیگ‌برتر و لیگ یک بازی کردم و عملکردم مشخص است. بازیکن تستی به بازیکنی گفته می‌شود که هیچ جا نبوده و می‌خواهد تست بدهد تا شناخته شود. به هیچ وجه بازیکن تستی نیستم و این یک موضوع؛ وموضوع دیگری که می‌خواهم درباره آن صحبت کنم به برنامه نود ۲ سال پیش برمی‌گردد.

آرمین میردورقی همچنین در موردبرنامه نود در دو فصل قبل می گوید: زمانی که دو سال پیش مبین به پرسپولیس پیوست عده‌ای با سواستفاده از جو تبم پرسپولیس می‌خواستند از ما اخاذی کنند. و به نظر من فوتبال بسیار ناسالم شده است  و افراد سالم در اقلیت قرار گرفته اند. آقای فردوسی‌پور آن زمان می‌خواست با این فساد مبارزه کند که به اعتقاد من با شیطان صفتی بعضی از آدمهای ناپاک مسیر را  برای ما به اشتباه رفت و یک خانواده‌ای را که خودشان تحت ظلم در این فوتبال قرار گرفته بودند و از فساد بیشتر از همه ضربه خورده بودند به اشتباه مورد حمله قرار دادند. پس از آن خیلی‌ها با ما تماس می گرفتند و می‌گفتند که اگر می‌خواهید چنین اخباری در روزنامه و سایت‌ها درج نشود باید مبلغی حق‌السکوت پرداخت کنید. بنده اگر لازم باشد اسامی این افراد را هم خواهم گفت و آنها افراد مشهوری نیز هستند. جالب است که بعد از آن بعضاً عضو هیات مدیره تیم‌،و یا فلان مربی و خیلی اشخاص دیگر از ما خواسته های غیر منطقی داشتند و جالب است که چند تن از مربیان پاک و بزرگی هم که میخواستند  در تیمشان حضور داشته باشیم پس از تماس‌هایی که با آنها می‌شد نظرشان تغییر می‌کرد. آنها می‌گفتند ما بازیکنان خوبی هستیم ولی بعد از برنامه نود و اتفاقاتی که برایمان رخ داده اگر آنها را به تیم خود بیاوریم ممکن است آقای فردوسی‌پور ما را به حاشیه ببرد این عین حرف سرمربیانی است که می‌خواستند ما به تیم‌هایشان برویم. متاسفانه در فوتبال اخاذی مد شده ولی شاید آنها یادشان رفته که من ٢سال پیش در ۱۹ سالگی در لیگ‌برتر بازی کرده‌ام. اکنون بعد از گذشت  ٢سال از آن موضوع هنوز بعضی ها در توهم اخاذی از ما برای حضور در تیمهایشان هستند و این جای تعجب دارد.

میردورقی در پایان می گوید: از آقای فردوسی‌پور می‌خواهم بعد از آنکه ما را در آن برنامه به اشتباه به حاشیه برد حالا بیایند و از ما و فوتبال ما دفاع کنند. ما از پایه و به صورت آکادمیک فوتبالمان را شروع کردیم و فکر نمی‌کنم کسی به اندازه ما در فوتبال پایه قدمت داشته باشد. ما از ۶ سالگی در خوزستان، اصفهان، تهران و حتی تیم پرطرفدار استقلال بازی کردیم و این رزومه کمی برای یک فوتبالیست نیست. ما از پایه شروع کردیم و زمانی که می‌خواستیم حاصل زحماتمان را ببینیم مقابل ما و موفقیت‌مان قد علم کردند. آن هم خانواده‌ای که در این فوتبال یک هزارتومانی هم به کسی باج نداده است. ما خوزستانی هستیم و فرزندان جنگ و مبارزه و تا آخرین لحظه کوتاه نمی آییم و از مسئولین می خواهم که با فساد موجود در فوتبال مبارزه کنند من ایمان دارم که خداوند بالاترین قدرت و قاضی است آنهایی که دنبال اخاذی از ماهستند فراموش نکنند که بعد از محکوم شدنشان در دادگاه هم همسر و پدر و مادرشان با گریه و التماس برای رضایت گرفتن ما هر روز دم خانه ما بودند. این بار رضایتی در کار نیست و از مردم می خواهم حقایق را دنبال کنند و فراموش نکنند که این اتفاق تلخ و نا حقی که برای ما افتاد شاید برای فرزندان آنها هم رخ دهد از اهالی فوتبال می خواهم حقیقت را دنبال کنند. همه دیدند که با ظلمهایی که در حق مبین شد او امروز در یونان و در تیم خودش یک ستاره است و خیلی از رسانه های پاک و برنامه نود نیز شاهد بودند و از مبین و فوتبال او دفاع کردند و حالا در خواست دارم اگر در فوتبال ایران مربی پاک و شجاع و باشگاه سالمى در فوتبال وجود دارد از من و برادرانم استفاده نماید و فرصت را به ما بدهد تا حقانیت خودمان را اثبات کنیم و به صراحت می گویم اگر این حاشیه ها و فساد و ضلمها نبود الان من و مبین و آرمان در رده های مختلف ملی حضور داشتیم، در غیر این صورت من به ناچار مثل مبین در خارج از ایران فوتبالم را ادامه می دهم حقانیتم ثابت شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو