زمان انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

آرش یوسفی خواننده نوری:

دوستداران موسیقی سطح علمی و عملی خود را در موسیقی تقویت کنند

آرش یوسفی خواننده نوری گفت:دوستداران موسیقی سطح علمی و عملی خود را در موسیقی تقویت کنند.

 

به گزارش خبرنگار سرای نور، آرش یوسفی متولد ۱۳۶۲ از استان سبز مازندران، شهرستان نور ، دارای فوق دیپلم صنعتی و تکنسین تاسیسات حرارتی است که از سال ۱۳۸۰ به صورت تجربی وارد عرصه موسیقی شد و از سال ۱۳۸۷ به صورت علمی موسیقی را دنبال کرد وی در سال ۱۳۹۰ ضمن همکاری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور در برنامه های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان شرکت کرده و این فعالیت همچنان ادامه دارد.
آرش یوسفی اظهارکرد: صدای فرزاد فرزین برای من خیلی دلچسب بود و انرژی خاصی به من منتقل می کرد.، همیشه کنسرت هایش را دنبال می‌کردم، او همیشه سورپرایزی برای هوادارنش داشت از همین رو من هم همیشه از ایده‌ها و نوآوری‌هایش استقبال می‌کنم. از همان اول گرایش به سبک پاپ داشتم و همین سبک را هم در کارهایم ادامه دادم.
وی تصریح کرد: نخستین اثر من قطعه” آلبوم گناه “بود که خوشبختانه با استقبال بسیار بی سابقه از سوی طرفداران و مردم عزیز مواجه شد و خیلی زود پای مرا به جشنواره‌ها و همایش‌ها باز کرد.شاید بتوان گفت این قطعه به نوعی همان حرف و درد و دل مردم بوده که آنقدر خوب راه را برای من هموار کرد و خیلی خوشحالم که مخاطبین تا این حد عالی با این قطعه ارتباط برقرار کردند. متاسفانه همیشه در موسیقی پاپ کم لطفی‌ها، خودش را خیلی صریح و شفاف نشان می‌دهد. اما به واقع، حضور دوستان عزیزم و طرفداران خونگرم و پر انرژی ام که همواره کارهایم را دنبال می‌کنند، برای من عامل دلگرمی، انگیزه و حرکت رو به جلو بوده است.اﮔﺮ ﺑﻪ ﻋﻘﺐ ﺑﺎﺯﮔﺮﺩم ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﯽ‌ﺷوم زیرا حس فوق العاده خوبی به من می‌دهد.
این هنرمند خاطرنشان کرد:آهنگ بارون پاییزی از سیروان خسروی و جز تو از محمد علیزاده می پسندم.به نظر من تقلید عامل مخربی در موسیقی است و اساساً مانع هر گونه خلاقیت و نو آوري می‌شود و قطعاً تلاش من بر تولید آثاری است که سرشار از نوآوری و ایده های جدید باشد.مطمئناً نظر مخاطبین برای من خیلی با ارزش و متین است، اما معتقدم موزیکی که می‌سازیم باید اول خودمان را راضی کند و بعد در دل مخاطبین جای باز کند.
این خواننده نوری گفت: یک موزیک خوب باید کشش لازم را برای همراه کردن مخاطبین ایجاد کند و قطعاً کاری که دارای انرژي مثبت باشد همیشه هیجان بر انگیز و مخاطب پسند است. به نظر من یک خواننده در مرحله اول باید جایش را در دل مردم باز کند چرا که مردم همیشه نگاهشان به قشر هنرمند به خصوص خواننده ها یک نگاه احساسی بوده و هست و به نوعی خواننده‌ها زبان احساس خیلی از مخاطبین به حساب می آیند.ما نیز خوشبختانه پس از پشت سر گذاشتن مرحله سخت و طاقت فرسای مجاز شدن توانستیم مجوزهای لازم را از طریق موسسه” آوای مَها “و دوست بسیار ارزشمندم جناب آقای “عرفان پُر قوه” اخذ کنیم و اگر مشکل خاصی بوجود نیاید بزودی به روی استیج خواهیم رفت.

 

 

 

آرش یوسفی تأکید کرد: به دلیل برگزیده شدن قطعه آلبوم گناه در جشنواره موسیقی، در برنامه دریاکنار که از شبکه سراسری و نیز شبکه طبرستان پخش شد، حضور یافتم، همچنین در کلیه همایشهای سطح شهرستان، اعیاد و مناسبت‌ها از جمله عید مبعث، نیمه شعبان، روز معلم و .. به اجرای موسیقی زنده می‌پردازم.
لازم به ذکر است، در جشنواره نور، پایتخت ساحلی ایران؛ در شهریور سال گذشته به عنوان دبیر جشنواره به اجرای زنده موسیقی و همچنین اجرای بخش تیتراژ جشنواره پرداختم. آلبوم جدید ما با عنوان ” بن بست “به نوعی اولین آلبوم مجاز پاپ در تاریخ شهرستان نور محسوب می شود که شامل ۱۰ قطعه به نامهای بن بست ، تو که باشی ، درد احساس ، کی میرسم پیشت و …. می باشد و در آن از چند ترانه سرا به ترتیب محمد رضا نعمتی، امیر عادلی فر، عطا محمدی استفاده کردیم که چند ترانه نیز از خودم بود.آهنگساز و تنظیم کننده این قطعات به طور مشترک، عارف رضایی، مجید حسین پور،مصطفی شعبانی،علیرضا جلالوند، ابی رام عمرانی و مجتبی خوشبخت می‌باشند. شخصاً قطعه ۴ آلبومم با نام ” کی میرسم پیشت ” را بسیار می پسندم.
وی یادآور شد: ساکسیفون و گیتار الکتریک بسیار به احساسات من نزدیک هستند که البته دو ساز اصلی در آلبوم من نیز می‌باشند.
این هنرمند افزود: قطعا هر کسی برنامه خاصی برای آینده کاری خودش دارد، من هم مطمعنا به بالاترین سطح از حرفه ام و حضور و اجرا در صحنه‌های بزرگ کشور می‌اندیشم تا بتوانم هم نام نیک و هم اثرهای بیاد ماندنی از خودم برجای بگذارم. یکی از اصلی ترین و ضروری ترین کارهای روزانه من دنبال کردن اخبار روز موسیقی دنیا به خصوص کشورم ایران می‌باشد.
یوسفی تصریح کرد: توصیه می‌کنم اصلا عجله نکنند و تا می‌توانند سطح علمی و عملی خود را در موسیقی تقویت کنند
برای تفریح و سرگرمی دنبال این حرفه نباشند و افراد بی تخصص و کم تخصص را برای یاد گیری و آموزش انتخاب نکنند.
خشت اول گر نهد معمار کج، تا ثریا میرود دیوار کج
در پایان جا دارد صمیمانه از خانواده عزیزم که همیشه پشتیبان من بودند و تمامی دوستان و همراهانی که مشوق و همراهم بودند نهایت تشکر و قدردانی را به عمل آورم .

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو