زمان انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ -

پرواز سوپرلوکس استرالیا برای صعود به روسیه

ستارگان تیم ملی استرالیا در راه بازگشت به خانه پروازی رویایی را تجربه کردند.

سرای نور؛بازیکنان تیم ملی استرالیا اگرچه موفق به گلزنی در هندوراس نشده و با کسب تساوی بدون گل راهی خانه شدند؛ اما با پروازی فوق العاده و لوکس بازگشت به خانه را تجربه کردند.

این پرواز اختصاصی باعث شد آنها ثانیه ای در فرودگاه منتظر پرواز نبوده و مسیر سن پدرو سولا تا سیدنی را با پرواز لوکس ایرباس ۳۳۰ طی کنند. این هواپیما معمولا بیش از ۳۰۰ مسافر را در هر پرواز به مقصد می رساند اما این بار برای راحتی بازیکنان شرایط طوری تنظیم شده بود که ۵۰ نفر در این هواپیما حضور پیدا کنند.

کریگ دانکن، سرپرست پزشکی تیم درجه حرارت، زمان غذا و شرایط استراحت و خواب را برای به حداکثر رساندن بازیابی تیم تنظیم کرد. جای تعجب نیست که در انتخاب غذا، سالم بودن در اولویت بود و ماهی سالمون، مرغ و سبزیجات در منو بازیکنان جای داشت.

در انتهای هواپیما، بازیکنان آرام در حال صحبت کردن با یکدیگر، تماشای فیلم و انجام بازی های ویدئویی بودند. بعضی تصمیم گرفتند دوربین تیم را بگیرند و مصاحبه هایی با چاشنی طنز با یکدیگر انجام دهند.

در وسط هواپیما کادر فنی به کار تجزیه و تحلیل مشغول بودند و در انتها ماساژورها بازیکنان آسیب دیده را به شرایط مساعد می رساندند.

شرایط تنظیم نور هواپیما به گونه ای بود که بازیکنان را در تنظیم مجدد ساعت بدن خود یاری می کرد. در زمان ۲ ساعته ای که هواپیما در حال سوخت گیری بود نیز بازیکنان با استفاده از عینک های مخصوص از تغییر شرایط روشنایی فاصله می گرفتند.

این پرواز ۲۵۰ هزار یورو قیمت داشت اما از آن سو بازیکنان هندوراس حدود ۳۳ ساعت طول کشید تا به سیدنی برسند و در نهایت این کانگوروها بودند که راهی روسیه ۲۰۱۸ شدند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو