زمان انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ -

جشن تولد قلعه نویی شیرین می شود؟

ذوب آهن هم مثل سایپا در هفته های گذشته دچار افت شده است و5 هفته متوالی از برد دور بوده است .آنها در این 5 هفته 4مساوی ویک باخت داشته اند .

سرای نور؛امیر قلعه نویی تا به حال در تاریخ لیگ ایران در هر تیمی از ابتدای فصل حضور داشته است رتبه ای ضعیف تر از ششم نداشته است .

قلعه نویی تا به حال ۷بار در استقلال، ۲بار در سپاهان و۲بار با تراکتورسازی از ابتدای مسابقات فوتبال لیگ برتر حضور داشته است ودر این ۱۱بازی، ۵قهرمانی ۲ عنوان دوم، ۲عنوان سوم، یک عنوان چهارم ویک عنوان ششم نصیب او شده است .چنین عملکردی استثنایی است .

ذوب آهن که امسال بهترین نتیجه لیگ را با برد ۶-۰ برابر استقلال خوزستان به دست آورده است، در ۵ هفته افت خود از تیم های بالانشین حسابی عقب افتاده است، مردان قلعه نویی از بازیکنان کم ادعای تیم فوتبال پارس ۱۲ امتیاز کمتر دارند .

به طور قطع برای ذوب آهن وقلعه نویی باور کردنی نبوده است که در هفته دوازدهم برابر تیمی مثل سپیدرود در رشت بازی کنند ودر ۱۱بازی گذشته تنها ۱۳ امتیاز داشته باشند در حالی که رشتی ها هم ۱۲ امتیاز به دست آورده اند یعنی امتیاز مردان ذوب آهن از تازه صعودی های سپیدرود تنها یک امتیاز بیشتر است!

اول آذر ماه  امیر قلعه نویی ۵۴سال خواهد شد .او در ۲روز مانده به تولد خود به دنبال وسیله ای برای باز کردن گره کور بخت است. این گره دررشت گشوده خواهد شد یا خیر؟

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو