زمان انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ -

تراکتورسازی به دنبال انتقام از سپاهان

سپاهان تنها تیمی بود که فصل گذشته موفق شد در دو دیدار رفت و برگشت تیم تراکتورسازی را شکست دهد.

فصل گذشته دیدار رفت تراکتورسازی برابر سپاهان در تبریز و ورزشگاه یادگار امام برگزار شد؛ دیداری که در پایان با نتیجه ۲ بر ۱ به سود شاگردان عبدالله ویسی خاتمه یافت.

سرای نور؛در دیدار برگشت عبدالله ویسی از تیم رفته بود و کرانچار که آن روزها نتایج خوبی کسب می کرد، هدایت تیم را برعهده داشت.

طلایی پوشان در آن مقطع به دنبال کسب رتبه چهارم و گرفتن سهمیه آسیایی بودند و تراکتورسازی هم با امیرقلعه نویی برای کسب رتبه دوم با استقلال تهران رقابت داشت.

در دیدار برگشت اگرچه اتفاقات بدی برای سپاهان رقم خورد و آنها مسعود حسن زاده را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست دادند؛ ولی در نقش جهان با نتیجه ۲ بر صفر موفق به کسب پیروزی برابر حریف خود شدند تا امید زیادی برای کسب رتبه چهارم داشته باشند؛ اگرچه هر دو تیم سپاهان و تراکتورسازی در پایان به اهداف خود نرسیدند؛ سپاهان فصل را در رتبه پنجم خاتمه داد و تراکتورسازی بعد از استقلال دوم شد.

گل مهرداد محمدی در دیدار رفت که با استارتی از وسط زمین و نفوذ به محوطه جریمه به ثمر رسید و مصدومیت مسعود حسن زاده در دو دیدار رفت و برگشت که ۶ امتیاز حساس برای طلایی پوشان به همراه داشت، خاطرات تلخ و شیرین آنها از مصاف با تراکتورسازی در فصل گذشته است و در سوی دیگر تراکتورسازی با یحیی گل محمدی در پی کسب امتیاز از ورزشگاه نقش جهان خواهد بود تا خاطرات تلخ فصل گذشته از ذهن هواداران تبریزی پاک شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو