زمان انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ -

سکوت فکری در مقابل حکم محرومیت

محمود فکری سرمربی تیم لیگ یکی نفت‌مسجدسلیمان که به دلایلی از سوی کمیته انضباطی با 3 جلسه محرومیت مواجه شده است به هیچ وجه در این رابطه صحبت نمی‌کند و می‌گوید منتظر اثبات این حکم است.

سرای  نور؛می‌گوید: هیچ صحبتی در این‌ باره ندارم. من در برنامه روز گذشته لیگ یک حرف‌هایم را زده‌ام و منتظر اثبات این حکم خواهم بود و به نظر مسئولین کمیته انضباطی احترام می‌گذارم و سکوت می‌کنم. فقط می‌خواهم دلیل محرومیتم را هم بعد از محروم شدنم بدانم، همین.

او در خصوص آنکه شاید این رفتارها از آنجا نشأت می‌گیرد که هیچ کس تصور نمی‌کرده نفت‌مسجدسلیمانی که فصل گذشته آنطور نتیجه گرفته و فصل را با شرایط بد آغاز کرده، صدرنشین باشد نیز گفت: اصلا چه ربطی به این صدرنشینی نفت و این چیزی که شما گفتید دارد؟! اگر صدرنشین هستیم برحسب اتفاق که نبوده، تلاش کردیم و زحمت شبانه روزی کشیدیم تا در صدر ماندیم. مگر ما زدوبند یا جادوگری کردیم که اینطور بخواهند با ما رفتار کنند. ما کاملا سالم کار کردیم و اگر ایراد سالم کار کردنمان است که آن بحث دیگری است که من نمی‌دانم.

وی در رابطه با آنکه آیا نفت همین روند را ادامه خواهد داد یا خیر می‌گوید: واقعا کار سختی است، ما تا به همین جای کار روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و با خون دل صدرنشین شدیم و آن را حفظ کردیم؛ مطمئنم بعد از این هم کار آسانی نخواهیم داشت و برای حفظ این مقام بیشتر از آنچه تا به امروز تلاش کردیم، باید کار کنیم.

فکری که سال گذشته هدایت نساجی را در دست داشت در مورد خطرناکترین تعقیب‌کننده‌شان هم می گوید: نساجی امسال خیلی خوب و در حد یک مدعی ظاهر شده؛ کمااینکه سال گذشته هم که من در کنار این تیم بودم آنها چهره یک مدعی را داشتند، فقط آنها در بحث مالی و پشتیبانی ضعیف عمل کردند؛ وگرنه آنها با پتانسیلی که درون تیمشان وجود دارد، می‌توانستند امسال در لیگ‌برتر حضور داشته باشند.

سرمربی مسجدسلیمان در خصوص دیدار هفته گذشته‌شان با برق شیراز هم خاطرنشان کرد: بازی با برق مصاف تیم‌های اول و دوم لیگ بود، آنها تا اینجای کار نشان داده‌اند که تیم خوبی را جمع‌وجور کرده‌اند و می‌خواهند یکی از مدعیان صعود به لیگ‌برتر باشند. در دقیقه ۵۸ این بازی یک یارمان را با حکم اخراج داور از دست دادیم و همین موضوع کارمان را سخت کرد، ضمن آنکه بازی در خانه حریف برگزار شد و همه چیز به نفع آنها بود. ما در این بازی تمام تلاشمان را کردیم که حریف اجازه نفوذ به سمت دروازه ما را پیدا نکند و یک امتیاز، آن هم در خانه حریف، نتیجه بدی برای ما نبود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو