زمان انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ -

ذوب؛ تیمی که خارج از خانه مساوی می‌کنند

شاگردان امیر قلعه نویی در لیگ هفدهم آمار جالبی را در بازی های خارج از خانه خود به ثبت رساندند.

سرای نور؛ذوب آهنی ها که پنج مصاف آخر خود در لیگ را بدون برد از میدان خارج شدند، شرایط سختی را مقابل سپیدرود دارند. آنها در حالی تا بدین جای لیگ با ۱۳ امتیاز در رده هفتم جدول هستند که رکورددار تساوی در بین شانزدهم تیم لیگ هستند آنها از ۱۱ مصاف خود با حریفان،۷ تساوی بدست آوردند. نکته جالب در این رابطه اینکه شاگردان قلعه نویی در این فصل شش دیدار به عنوان تیم میهمان وارد زمین شدند که حاصل آن ۶ تساوی بود.

 

با این حساب ذوبی ها در این فصل خارج از خانه نه بردی به دست آوردند و نه شکستی را متحمل شدند. آمار جالبی که باید دید آیا پس از بازی با سپیدرود هم باقی می ماند یا ذوبی ها با برد در این مسابقه گام اول را پس از تعطیلات محکم برمی دارند؟ در این میان نکته ای که می توانست به ذوبی ها پیش از دیدار با سپیدرود روحیه بدهد، اعلام خبر جایگزینی آنها به جای نفت تهران در لیگ قهرمانان بود که این اتفاق عملی شد و ذوب آهن در کنار سرخابی های پایتخت و تراکتورسازی چهار نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا هستند.

 

دیدار دو تیم سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان از هفته دوازدهم لیگ روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه به میزبانی سپیدرودی ها برگزار می شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو