زمان انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ -

دایی: گره من و پرسپولیس با دندان‌های قوی باز می‌شود!

سرمربی سابق نفت تهران که به همراه زردپوشان به عنوان قهرمانی جام حذفی رسیده بود، فردا مقابل شاگردان حمید درخشان و تیم‌سابقش خواهد ایستاد.

سرای نور؛علی دایی این روزها به چهره اول ورزشی ایران تبدیل شده است. رفتار جوانمردانه او طی روزهای اخیر که با حضوری فعال در جمع آوری کمک‌های مردمی و حضور در منطقه کرمانشاه همراه بود باعث شده تا مورد احترام کل ایران قرار داشته باشد.

دایی که فردا تیمش در جدالی حساس و حیثیتی مقابل نفت تهران حاضر خواهد شد با حضور در نشست خبری ضمن تسلیت مجدد بابت درگذشت هموطنان کرمانشاهی در زلزله اخیر در مورد جدال با شاگردان حمید درخشان گفت: ما فردا بازی سنگینی داریم. بازی ما با تیمی است که خودش را پیدا کرده است. متاسفانه به خاطر اینکه چند بازیکن‌ ما مصدوم و غایب هستند بازی سختی مقابل نفت خواهیم داشت. با این حال با تمرین‌هایی که انجام دادیم و کارهایی که صورت گرفته سعی می‌کنیم فردا سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. فکر می‌کنم این دیدار یکی از حساس‌ترین دیدارهای ما باشد. در جدول لیگ همه تیم‌ها به هم نزدیک هستند و با یک برد شاید یکی دو پله بالا برویم اما با یک باخت ممکن است ۵-۶ پله پایین بیاییم و فردا تمام سعی‌مان را می‌کنیم که با دست پر از مسابقه خارج شویم.

 

وی در واکنش به اینکه نفت علیرغم مشکلات مالی و مدیریتی تا به اینجا نتایج خوبی گرفته گفت: گفتم که بازی سختی داریم هیچ تیمی از قبل بازنده نیست. از نظر نفری چند بازیکن مصدوم داریم و کارمان سخت است. مطمئن هستم بچه‌ها می‌توانند فردا پیروز از میدان خارج شوند و تمام تلاشمان را برای برنده شدن می‌کنیم.

علی دایی در خصوص اینکه سایپا تا به اینجای لیگ با توجه به مشکلات داوری و … نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و برنامه‌اش برای بازی فردا چه خواهد بود گفت: این مساله که گفتید دخیل است. اشتباهات داوری یا هر چیزی که اسمش را می‌گذارید به ما ضربه زده اما مطمئنا باید از نظر فنی خیلی قوی کار کنید. من به بازیکنانم گفته‌ام که نباید فکر کنند با ذهنیت مساوی به درون زمین می‌رویم بلکه ما باید با ذهنیت یک بر صفر به زمین برویم و فکر کنیم که یک گل از حریف عقب هستیم و ‌آن گل را جبران کنیم و روی این مسائل هم کار می‌کنیم اما به هر حال حدود ۶۰ درصد تیم ما تغییر کرده و در پست‌های حساس بازیکنان مصدوم داریم. به طور مثال کنعانی‌زادگان، رباط و مینیسک پاره کرده، رضا علیاری عمل جراحی کرده،‌ دانشگر در جام شهدا مصدوم شده و یا ماهینی و ترابی در تمرینات تیم ملی مصدوم شدند و باید آنها زیر نظر پزشکان کار کنند تیم ما جوان است و حدود ۷۰ درصد تغییرات داشته اما مسائل فنی برعهده من است و امیدوارم که روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

 

علی دایی در واکنش به سوالی در خصوص انتشار پیامی جعلی از سوی او علیه رییس جمهور در حادثه زلزله کرمانشاه گفت: ابتدا باید از ملت خوب، با غیرت و شریف ایران تشکر کنم آنها حماسه بزرگی آفریدند و نشان دادند هیچ وقت مردم‌شان را تنها نمی‌گذارند باور نمی‌کنید من وقتی در کرمانشاه بودم مدام کمک‌های مردمی از شهرها و استان‌های مختلف می‌رسید و مردم در این زلزله خودشان را یکبار دیگر نشان دادند از همه تشکر می‌کنم اتحاد ملی‌مان را مردم بار دیگر نشان دادند. اما متاسفم که در این شرایط برخی می‌خواهند آب را گل‌آلود کنند و ماهی بگیرند و به دنبال سوء استفاه هستند خودشان در کانال‌های تلگرامی و فضای مجازی مسائلی را عنوان می‌کنند و از قول من پیام می‌دهند. در کشوری که جمهوری اسلامی باید اولین چیز اعتقادات مذهبی را قرار دهیم تا چنین کارهایی را ا نجام ندهیم اما برخی صحبت‌هایی که خودشان نمی‌توانند عنوان کنند به من ربط می‌دهند من نوکر و کوچک مردم هستم که پیام بدهم. تا حالا دیده‌اید که من پیام بدهم؟ برخی دعواهای سیاسی شد و خیلی‌ها پیام‌هایی را به اسم ما و امثال ما منتشر کردند تا هم ما را خراب کنند و هم حرف خودشان را به مردم برسانند.

 

وی با اشاره به این حواشی ایجاد شده گفت: گفته‌اند دایی به آقای روحانی پیام داده است من آدم سیاسی نیستم، نبوده و نخواهم بود. به هیچ عنوان در این مسائل دخالت نمی‌کنم و همه کسانی که به کشور خدمت می‌کنند را دوست دارم و برایم هیچ چیز فرقی نمی‌کند. متاسفانه با صحبت‌های اخیر که به لول و شخصیت من نمی‌خورد چنین حرف‌هایی را از قول من بیان کردند من از طریق پلیس فتا این مساله را پیگیری کرده‌ام و تا منبع و ماخذ این پیام مشخص شود. مطمئن باشید اگر بخواهم حرفی هم بزنم در پیج شخصی خودم و به صورت تصویری آن را بیان می‌کنم. البته من در حدی نیستم که بخواهم پیام بدهم و کوچکتر از آن هستم که بخواهم چنین کارهایی را بکنم. عاشق کشور و مملکتم هستم من امانتدار مردم در این زلزله بودم و در کنارشان هستم و از مردم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. در مملکت اسلامی به غیر از این نباید چیز دیگری باشد. مردم باید در کنار هم باشند و مسئولان هم در کنار مردم. با صحبت‌هایی که کذب و دروغ است برخورد خواهد شد و پلیس فتا با من همکاری خوبی کرده و انشاءالله منبع این پیام مشخص خواهد شد.

 

دیگر موضوعی که علی دایی در نشست خبری پرحاشیه خود به آن پاسخ داد مربوط به نقل قولی از سمت او در خصوص بخشیدن مطالباتش به پرسپولیس در صورت پرداخت مالیات بود که او در این زمینه گفت: حرف جدیدی نزدم. همان زمان حرف‌هایم را زدم آنها در این مدت بالای ۲۵ نامه مرا بی‌جواب گذاشتند و گره‌ای که می‌شد با دست باز کرد الان نیاز به دندان‌ دارد.

 

سرمربی سایپا درباره مشکلات مالی نارنجی پوشان نیز اینطور گفت: در ابتدای فصل ۳۰ درصد به همه اعضای تیم که قرارداد داشتند پرداخت شد و قرار است در نیم فصل هم پرداختی‌هایی صورت بگیرد به هر حال در فوتبال ما تیم‌ها مشکلات مالی دارند و این مسائل تاثیرگذار بوده و از نظر فنی روی تیم‌ها اثر گذاشته است.

 

دایی در خصوص جلسه با مهدی تاج و صحبت در مورد فساد در فوتبال نیز گفت: کلی گویی‌هایی انجام شد چرا که ما در ریز مسائل نیستیم اما تاج قول داد تا کارهای مثبتی انجام دهد و این مسائل را پیگیری کند تا فسادی که در جامعه رخنه کرده در فوتبال به حداقل برسد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو