زمان انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ -

نظر محمدی: به تحول اساسی نیاز نداریم

سرمربی سپیدرود رشت می گوید این تیم برای رسیدن به نیمه دوم جدول به سه امتیاز دیدار با ذوب آهن نیاز دارد.

سرای نور؛علی نظر محمدی سرمربی سپیدرود رشت پیش از دیدار با ذوب آهن اصفهان با حضور در نشست خبری پس از تسلیت به مردم زلزله زده کرمانشاه و ابراز همدردی با خانواده های داغدار، گفت: با توجه به شرایط جدول و رسیدن به نیمه دوم جدول به سه امتیاز بازی فردا نیاز داریم. حسین ابراهیمی به علت سه اخطاره بودن غایب است و محمد نزهتی را هم به احتمال ۹۹ درصد در اختیار نداریم. غیبت این دو بازیکن در بازی‌های گذشته بسیار تأثیرگذار بودند، مشکل‌ساز خواهد بود. با جوانانی که چشم امید سپیدرود هستند و با حمایت هواداران، امیدواریم سه امتیاز این دیدار را بگیریم. حریف بسیار بسیار هوشمند و در ضد حملات خطرناک است. در خط حمله حریف، تبریزی، شریفات و حسینی بازی می‌کنند که بسیار زهردار هستند و بازیکنان در خط دفاعی باید بسیار هوشمندانه بازی کنند.

او در پاسخ به این سوال که برای جلوگیری از اشتباهات فردی بازیکنان چه تدبیری اندیشیده است، عنوان کرد: فوتبال بازی اشتباهات است و کادر فنی هیچ تیمی نمی‌تواند اشتباهات فردی بازیکنی را پیش بینی کند. هیچ بازیکنی دوست ندارد اشتباه فردی مرتکب شود و همه بازیکنان دوست دارند بهترین بازی خود را در زمین به نمایش بگذارند و تیمشان به برتری برسد.

سرمربی سپیدرود درباره وضعیت کعبی، افزود: خوشبختانه مصدومیت کعبی رفع شده و او مشکلی برای بازی ندارد. کعبی می‌تواند در بازی فردا به عنوان کاپیتان به تیم ما کمک کند.

او در ادامه تغییرات در لیست بازیکنان سپید رود، گفت: سپیدرود به تحول اساسی نیاز ندارد بلکه نیاز دارد تا ترمیم شود. فعلا دوجای خالی داریم که اگر مسائل انضباطی برخی از بازیکنان که به کمیته انضباطی باشگاه احضار شدند را درنظر بگیریم ممکن است به سه جای خالی هم برسد. حتی ممکن است بتوانیم سه چهار بازیکن جدید جذب کنیم  در نقاطی که نیاز به ترمیم داریم بازیکنان مورد نیاز خود را به خدمت بگیریم تا بتوانیم نتایج نیم فصل اول به خصوص نیمه دوم نیم فصل اول را تکرار کنیم.

سرمربی قرمزهای رشت در واکنش به این سوال که آیا بازیکن بومی جذب خواهند کرد، خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم در ۱۱ بازی که از لیگ برتر پشت سر گذاشتیم شاکله اصلی تیم ما را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند و در هر بازی حدود ۷ بازیکن بومی در زمین بودند. در سه فصلی که در تیم سپیدرود بوده‌ام تلاش کردم که از تمام ظرفیت بومی استان استفاده کنم. اگر بازیکن بومی به کارمان بیاید از او استفاده می‌کنیم وگرنه بازیکن غیربومی جذب خواهیم کرد.

نظرمحمدی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه سپیدرود به زلزله زدگان غرب کشور کمک خواهد کرد یا نه، گفت: در این مورد شخص مدیرعامل باشگاه باید پاسخگو باشد. باشگاه با مشکلات اساسی مالی روبه‌رو است اما من در این خصوص در جریان نیستم.

رادنی دیدار مدیر رسانه‌ای سپیدرود در واکنش به این سوال، تصریح کرد: قرار بود از عواید بلیت فروشی بازی فردا مبلغی به زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص یابد. شاید از عواید بلیت فروشی این مسابقه مبلغی به مردم کرمانشاه تعلق گیرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو