زمان انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ -

دربی دوستانه موسفیدها و ریش سفیدها!

بازیکنان دو تیم سرخابی پایتخت پیش از آغاز هفته دوازدهم برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

سرای  نور؛نبود زمین تمرین مناسب برای دو تیم بزرگ و پرطرفدار فوتبال ایران البته همیشه هم بد نیست و گاهی مانند آنچه صبح روز یکشنبه اتفاق افتاد باعث ثبت و خلق تصاویری می شود که در دنیال فوتبال کمتر مشابه آن را دیده ایم.

استقلالی ها پیش از سفر به مشهد از ساعت ۱۰ صبح آخرین تمرین خود را در زمین شماره دو آزادی آغاز کردند و بازیکنان پرسپولیس نیز قرار بود ساعت ۱۱ در این مجموعه حاضر شوند تا از ساعت ۱۱:۳۰ آخرین تمرین قبل از دیدار با پدیده را پشت سر بگذارند. همین موضوع بهانه ای شد تا مدیران، مربیان، بازیکنان، کادر پزشکی، تدارکات و رسانه دو باشگاه برخورد گرمی با یکدیگر داشته باشند.

 

تاریخ بازی کاشانی و افتخاری

جعفر کاشانی و رضا افتخاری اولین افرادی بودند که با یکدیگر رو در رو شدند. مدیرعامل استقلال و رئیس هیات مدیره پرسپولیس برای دقایقی در گوشه زمین و قبل از پایان تمرین آبی ها به گفت و گو درباره شرایط کنونی باشگاه پرداختند و تنها بعد از رد و بدل شدن چند کلمه کافی بود تا به سراغ تاریخ بروند. مدیرعامل استقلال ضمن یادآوری دوران بازی کاشانی، صحبت هایی را پیرامون افتخار آفرینی کاشانی مطرح کرد. دقایقی بعد از این اتفاق گرشاسبی سرپرست جدید پرسپولیسی ها خود را به جمع کاشانی و افتخاری رساند و برای دقایقی درباره مشکلات و البته جلسه با وزیر ورزش گفت و گو کردند.

 

 

 

 

حسینی، رحمتی و ریش های سفیدی که سوژه شد!

مهدی رحمتی دروازه بان استقلال همواره ارتباط خوبی با بازیکنان پرسپولیس دارد. ریش های کم تعداد سفید مهدی رحمتی از سوی مهدی طارمی و محسن مسلمان تبدیل به سوژه ای برای شوخی های همیشگی شد و البته با اضافه شدن سید جلال حسینی به این جمع، مهدی رحمتی با نشان دادن ریش های بیشتر سفید شده حسینی تلاش کرد تا از انتقادات فرار کند و کاپیتان پرسپولیس را به سن و سال بیشتر متهم کند. شوخی هایی که بعد از درگیری در دربی بهمن ماه سال گذشته نشان می داد رحمتی و حسینی باز هم مانند گذشته رابطه صمیمانه ای دارند. این دو کاپیتان دقایقی بعد از پایان این شوخی ها جلسه ای دو نفره به دور از چشم دیگر بازیکنان برگزار کردند که به نظر می رسید سوژه آن کمک به مردم زلزله زده بود.

 

 

برانکو و شفر؛ بعد از هیاهو

سرمربیان دو تیم سرخابی زمانیکه بازیکنان و تصویر برداران در محل تمرین مشغول بودند، در گوشه ای از پارکینگ به گفت و گو پرداختند. شفر و برانکو پیش از این در آلمان با یکدیگر سابقه رقابت داشتند و حالا نیز در تهران هدایت دو تیم بزرگ ایران را بر عهده دارند. شفر و برانکو به دور از هیاهوی دربی که اولین رویارویی آنها بود درباره شرایط زمین دو آزادی و مشکلاتی که داشتند گفت و گو کردند.

 

 

تیم ملی و نفت تهران، محل آشنایی

بسیاری از بازیکنان دو تیم با حضور در تیم ملی رابطه نزدیکی با یکدیگر پیدا کرده بودند. مهدی طارمی و روزبه چشمی که با یکدیگر هم اتاق بودند برخوردی بسیار گرم و صمیمی داشتند و به شوخی با یکدیگر پرداختند. به این جمع باید علیرضا بیرانوند و امید نورافکن را نیز اضافه کرد که در گوشه از این شلوغی ها در کنار یکدیگر به ثبت عکس یادگاری پرداختند.

 

رابطه نزدیک بازیکنان نفتی دیگر موضوعی بود که باعث جلب توجه می شد. میلاد زکی پور و علی قربانی در کنار بیرانوند و سید جلال حسینی برای دقایقی به گفت و گو پرداختند و احتمالا مشکلات تیم سابق خود را از نظر گذراندند.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو