زمان انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ -

مهدوی: امیدوارم حقی از کسی ضایع نشود

دیدار اکسین و نفت‌مسجدسلیمان در هفته سیزدهم با شائبه و شایعه‌ی هم استانی بودن فکری و داوری مطمئنا اتفاقات جالبی را رقم خواهد زد که نتیجه‌ی این بازی مطمئنا جدول لیگ را در ادامه دستخوش تغییر خواهد شد.

سرای نور؛مهدوی، مربی تیم فوتبال اکسین در خصوص رویارویی‌شان با نفت‌مسجدسلیمان می‌گوید: اتفاقات و حاشیه‌های لیگ یک تمام نشدنی است و این‌بار اتفاقی که شاید کمتر در فوتبال با آن روبه‌رو می‌شویم را شاهد هستیم؛ هم‌استانی بودن سرمربی نفت‌مسجدسلیمان و داور و رفاقت دیرینه آنها با یکدیگر که موضوعی جالب و اتفاقی نادر در فوتبال ایران است. شاید این موضوع  حاشیه‌ساز نباشد و ما فکرمان را معطوف این مطلب نکنیم؛ اما مطمئنا این موضوع بی‌تاثیر هم نخواهد بود.

وی اضافه کرد: آقای یدی سرپرست‌مان که سابقه داوری در فوتبال ایران را دارد پس از شنیدن این خبر به شدت نگران شد و این موضوع را با کمیته داوران مطرح کرد و خواستار پیگیری این موضوع شد.

او افزود: شاید نسبت دوستی و هم استانی بودن محمود فکری و وحید کاظمی داور بازی چیز خاصی نباشد و همه این‌ها شایعه‌‌ای بیش نباشد؛ اما خب شرایط این بازی و عدم حضور سرمربی روی نیمکت همه اذهان را دچار شک و تردید می‌کند، ضمن آنکه فکر می‌کنم احتمالا کمیته داوری بدون دلیل این کار را انجام نداده و از سر دانش و به منظور پایان دادن به شایعات پیرامون نفت‌مسجدسلیمان و سرمربی‌اش این تصمیم را گرفته باشد.

مهدوی در پایان خاطرنشان کرد: حالا که این انتخاب انجام شده و ما هم این موضوع را پذیرفته‌ایم خواهش ما از تیم داوری و آقای کاظمی این است که عدالت را در این مسابقه رعایت کنند و تمام تمرکزشان را برای قضاوتی بهتر بگذارند تا خدایی ناکرده حقی از کسی ضایع نشود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو