زمان انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ -

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی خبر داد

نهم آذرماه،برگزاری همایش روز مجلس باحضور وزیر ارتباطات در نور و محمودآباد

نماینده نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از برگزاری همایش روز مجلس در شهرستان های نور و محمودآباد با حضور دکتر آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در آذر ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی اسماعیلی،در جلسه شورای اداری شهرستان نور با تسلیت شهادت حضرت محمد(ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) ،واقعه اربعین حسینی را کنگره بزرگ شیعیان در کربلا و نشانه عظمت اسلام و مسلمانان برشمرد.

 

 

 

وی در ادامه اظهار کرد:چندی پیش، در جلسه بین المجالس به همراه دکتر لاریجانی بعنوان رئیس مجلس به عنوان ناظر مجلس حضور یافته که در این جلسه کشتار بی رحمانه مردم مسلمان و مستضعف مردم میانمار را محکوم و قطعنامه ای را علیرغم مخالفت‌ها تصویب کردیم و موضوع هم جنس گرایان را با تصویب کمیته از دستور این مجلس خارج کردیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی افزود:در این نشست همچنین بحث خارج نمودن جهان از انرژی های فسیلی و جهت دادن آن به سمت انرژی های تجدیدپذیر مطرح شد.

وی گفت: این موضوع که جنگ و جدال های سیاسی نباید بر سلامتی ملل و بهره وری آنان از خدمات درمانی و بهداشتی تاثیر بگذارد نیز تاکید شد.

اسماعیلی با خاطرنشان نمودن ۱۰ آذر،روز مجلس تصریح کرد: ۹ آذر همایش روز مجلس،صبح وعصر در شهرستان های نور و محمودآباد باحضور وزیرمعین استان مازندران دکتر آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات برگزار خواهد شد و ضمن ارائه گزارش کار و عملکرد، پیگیر مشکلات زیرساختی حوزه ارتباطات در این دو شهرستان به خصوص منطقه بلده خواهیم شد.

وی همچنین با تسلیت به مردم مناطق غرب کشور در پی حادثه زلزله خواستار رعایت اصول ساخت و ساز و نظارت دقیق مهندسین شد تا شاهد خسارات سنگین و تلخ این چنینی نباشیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو