زمان انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ -

فرمانده سپاه ناحیه نور خبر داد:

آمادگی بسیجیان شهرستان نور برای احداث ۲۰ واحدمسکونی در مناطق زلزله زده غرب کشور

فرمانده سپاه ناحیه نور از آمادگی بسیج شهرستان نور برای احداث 20واحد مسکونی در مناطق زلزله زده غرب کشور پس از ابلاغ دستور سپاه کربلا خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرای نور، سرهنگ سید نعمت اسدی در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان نور، در پی حادثه غمبار زلزله در مناطق غرب کشور به خصوص کرمانشاه، از ایرانیان همیشه در صحنه بویژه آحاد مردم دغدغه مند،خوب و دلسوز شهرستان نور که در ساعات اولیه حادثه آمادگی خود را برای کمک های نقدی و غیرنقدی و حضور در محل حادثه جهت امدادرسانی اعلام کردند، قدردانی کرد و گفت : مردم غیور شهرستان نور طی چند روز با همیاری پایگاهها و حوزه های مقاومت توانستند ۶ وانت نیسان انواع نیازها و ملزومات مردم زلزله زده را جمع اوری کنند .

 

فرمانده سپاه ناحیه نور افزود: کمک های ارسالی مردم به سپاه ناحیه نور تاکنون شامل۳۰۰ کیلو برنج، ۱۹۰ تخته پتو، ۸۰ کیسه انواع پوشاک زمستانه،چادرهای مسافرتی،انواع موادغذایی فاسدنشدنی، کنسروجات، آب معدنی،انواع دارو، چندین کارتن چای و سایر ملزومات بوده که پس از جمع آوری وبسته بندی به سپاه کربلا اعزام تا به مناطق زلزله زده ارسال شود.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: پس از وقوع حادثه، با تدبیرسپاه کربلا، بسیج سازندگی و مهندسی سپاه کربلا در محل حادثه مستقر شدند و به دستور ریاست سازمان بسیج مقرر شد خانه های روستایی برای ۷هزار خانوار در طول ۲ماه احداث گردد که شهرستان نور نیز ضمن تامین مصالح، امکانات مورد نیاز و وجوهات نقدی،برای احداث حدود ۲۰ واحد مسکونی در مناطق غرب کشور آمادگی و توان لازم را خواهد داشت.
اسدی اضافه کرد: ناحیه مقاومت و بسیجیان شهرستان نور با اعلام آمادگی،در حال ثبت نام هستند و پس از ابلاغ دستور از سوی سپاه کربلا برای ساخت خانه های روستایی به مناطق زلزله زده اعزام می شوند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو