زمان انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ -

فرمانده سپاه ناحیه نور خبر داد:

اجرای بیش از ۲۵۰ برنامه در هفته گرامیداشت بسیج در شهرستان نور

فرمانده سپاه ناحیه نور از اجرای بیش از 250 برنامه شهرستانی ، حوزه محور و پایگاه محور در هفته بسیج در شهرستان نور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  سرای نور، نخستین نشست خبری سرهنگ سید نعمت اسدی با اصحاب رسانه شهرستان نور به‌ مناسبت هفته بسیج برگزار شد .
در این نشست وی ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر،رحلت پیامبر اکرم(ص) شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) و نیز جان باختن تعداد زیادی از هموطنان غرب کشور در پی حادثه زلزله را تسلیت گفت و در ادامه با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد تاسیس شجره طیبه بسیج به فرمان امام خمینی(ره)، از اصحاب رسانه قدردانی کرد و افزود: از سال ۱۳۴۲ اصحاب رسانه به عنوان دلسوزان این نظام و انقلاب قلم زدند و اگر امروز چهره های جوان، شایسته و شاخص را در اصحاب رسانه می بینیم به همت پیشکسوتانی ست که در این راه قدم های مهمی برداشتند و با بیان صادقانه و قلم جسورانه خود این انقلاب را پیش بردند و اکنون رسانه های جوان در پیشبرد اهداف این نظام سهیم شده اند.

فرمانده سپاه ناحیه نور گفت: برنامه های سی وهشتمین سالگرد شجره طیبه بسیج با رویکرد “بسیج،مظهر مردم سالاری دینی” از ۲۹ آبان آغاز خواهد شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه نور تصریح کرد: در سال جاری بیش از ۵۰ برنامه شهرستانی و ۲۱۵ برنامه حوزه محور و پایگاه محور برای هفته بسیج،با هدف کمک رسانی به مردم درکنار مسئولین ادارات و نهادها تدارک دیده شد.
این مسئول همایش پایداری،ایثار ومقاومت که تعالی بخش عملکرد بسیج شهرستان نور بوده و نیز افتتاح خانه محروم را از شاخص ترین برنامه های هفته بسیج عنوان کرد و در ادامه افزود: یکی دیگر از برنامه های شاخص این هفته که از ابتدای مهرماه به همت مدیران لایق ناحیه رقم خورد، برنامه گشت های محله محور بسیج با هدف خدمت رسانی در عرصه امنیت برای آحاد جامعه بخصوص مردم شهرستان نور می باشد که حدود۲۱۰ نفر آموزشهای لازم را در این زمینه گذرانده اند و با آغاز هفته بسیج، کار گشت های محله محور بسیج نیز آغاز خواهد شد .

وی گفت: این بسیجی ها مسلح به سلاح گرم نبوده و ساعات پایلوت گشت شبانه از ساعت ۲۳ شب تا ۵ بامداد می باشد.

 

اسدی یکی دیگر از برنامه های هفته بسیج را اعزام گروههای جهادی متخصص از پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان جهت ساخت خانه های محروم،جامعه هدف بهزیستی،خانه عالم،پروژه های عمرانی شهرستان و … عنوان کرد و گفت: تاکنون گروههای جهادی بصورت مقطعی، موقتی و فصلی به این اردوها اعزام می شدند که ازین پس طبق برنامه ریزی ها و نیازسنجی قرارگاه جهاد فرهنگی ، طی سه سال در آنجا متمرکز و کارها بصورت زیربنایی ،زیرساختی و ریشه ای تا پایان کار انجام خواهد شد.

از دیگر برنامه های هفته بسیج شهرستان نور می توان به عطرافشانی مزار شهدا،دیدار باخانواده شهدا وایثارگران،برگزاری نمایشگاه با موضوع بسیج،اسلام و زن،همایش پیاده روی خانوادگی بسیجیان ،یادواره شهدا، همایش نهضت روشنگری ، همایش ریحانه های بهشتی با موضوع عفاف و حجاب،برگزاری نمایشگاه تولیدات خانگی بانوان منطقه در راستای اقتصاد مقاومتی،مسابقه کتابخوانی ویژه صالحین،برگزاری کارگاههای مهارت های زندگی با موضوع تربیت اسلامی ،حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه و غیره اشاره کرد.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو