زمان انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ -

اکبر صادقی: داورها به ما لطف دارند

بازیکن باتجربه پدیده مشهد در پایان دیدار برابر پرسپولیس عملکرد داوری در اهدای کارت و محرومیت بازیکنان این تیم برابر بازی بعدی را مورد بحث قرار داد.

اکبر صادقی هافبک میانی پدیده در خصوص دیدار سخت مقابل پرسپولیس آن هم در آزادی به خبرنگار ما گفت: کسب یک امتیاز از تیم بزرگی مثل پرسپولیس آن هم در آزادی با حضور هواداران پرشور قرمزها نتیجه بدی نیست اگرچه معتقدم می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی بهره ببریم و بازی را پیروز شویم اما توانستیم با فشارهایی که به حریف تحمیل کردیم تنها یک امتیاز از این مسابقه دشت کنیم.

سرای نور؛او در ادامه گفت: پدیده در روزی که سرمربی و بازیکنان موثرش را روی نیمکت و زمین نداشت توانست روز سخت را با آرامش به پایان برساند. به نظرم جلوی تیم خوب با مربی بزرگشان اینطور نتیجه گرفتن آن هم با بضاعتی که ما در این بازی داشتیم نتیجه خوبی بود اگرچه توقع‌مان بیشتر از این‌ها بود اما خب یک امتیاز هم نتیجه بدی نیست.

وی در خصوص رویارویی هفته آینده‌شان با نفت‌تهران هم خاطرنشان کرد: بازی با تیم نفت، تیمی که هر روز تغییرات مدیریت و سرمربی در آن وجود دارد بازی آسانی نیست. آنها هر هفته با یک ترکیب و ارنج به میدان می‌روند که همین عدم شناخت در نتیجه‌گیری تیم‌ها تاثیرگذار است ضمن آنکه پدیده هنوز هم مصدومان و محرومان بسیاری دارد و همین کار ما را برای این بازی سخت خواهد کرد.

صادقی در پایان درخصوص محرومیتش در هفته آینده تصریح کرد: این از لطف بیش از حد داوران است که به ما کارت می‌دهند و ما را محروم می‌کنند به جز من اکبر ایمانی و محمد خانزاده هم برای بازی آینده محروم هستند و همانطور که گفتم پدیده به جز مصدومان بسیارش حالا با معضل افزایش محرومان رو در رو است که همین مطلب ۳ هفته آخر پدیده و نتیجه‌گیری‌اش را دچار مشکل خواهد کرد. ضمن آنکه آقای مهاجری با درایت‌ همیشگی‌شان جایگزین های خوبی برای محرومان و مصدومان انتخاب می‌کنند مثل رویارویی با پرسپولیس و استفاده از ۵ بازیکن جوان در این بازی که نتیجه‌اش را هم دیدید. تیم پدیده تمام تلاشش را خواهد کرد تا این ۳ بازی را هم با موفقیت پشت سر بگذارد و رتبه خوبی را در پایان برای خود رقم بزند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو