زمان انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ -

دایی: باید با ۴-۵ اختلاف برنده می‌شدیم

سرمربی سایپا می گوید حذف نشان دهنده ضعف مدیریت در فوتبال و جامعه ایران است.

سرای نور؛علی دایی سرمربی سایپا بعد از کسب پیروزی برابر نفت تهران با حضور در نشست خبری درباره این دیدار گفت: به همه هموطنانم به خاطر حادثه زلزله تسلیت می‌گویم. امروز شاهد بازی یک طرفه‌ای بودیم و از دقیقه یک تیم برتر میدان بودیم. به نظر من در کل ۹۰ دقیقه، نفت یک موقعیت نصفه و نیمه داشت ولی ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که به خاطر سهل انگاری بازیکنانمان به گل نرسیدیم. نتیجه عادلانه این دیدار ۴ بر صفر یا ۵ بر صفر بود. ما در این دیدار مصدومان زیادی داشتیم ولی جوانانمان جواب اعتماد ما را دادند.

او درباره موقعیت‌های زیادی که تیمش از دست می‌دهد گفت: فوتبال است و بازیکنان من بیش از اندازه موقعیت از دست دادند. ما باید چند نفر اضافه کنیم تا بتوانیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم چون ممکن است با رفتن یک گل به دروازه‌مان بازی را از دست بدهیم. نفت در این دیدار تنها کاری که می‌کرد از توپ‌های بلند استفاده می‌کرد.

سرمربی سایپا درباره حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: این نشان دهنده مدیریت ضعیف نه تنها در فوتبال ما بلکه در جامعه ما است. ما مدیرانی داریم که به هیچ عنوان این کاره نیستند. وزارت نفت، پارسال با چه پشتوانه‌ای نفت را به گروه قبلی داد؟ آنها حق همه را پایمال کردند. بر چه اصولی چنین تیم بزرگی را به چنین آدم‌هایی می‌سپارند. این افراد معلوم نیست چه دارند یا چه ندارند.

او درباره استفاده ازبازیکنان نوجوان مثل طاها شریعتی هم گفت: ما در استفاده از بازیکنانمان به با تجربه و کم تجربه نگاه نمی‌کنیم و هرکس که آماده باشد بازی می‌کند. طاها شریعتی می‌تواند در آینده مدافع قدرتمندی باشد.

دایی درباره دعوت شدنش به مراسم قرعه کشی جام جهانی هم گفت: من از شما این را می‌شنوم. هنوز دقیقا مشخص نیست.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ آبان, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو