زمان انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ -

فرماندار نور تاکید کرد :

لزوم تشدید نظارت بر ساخت و سازها در شهرستان نور جهت پیشگیری از خسارت ها

فرماندار نور بر تشدید نظارت بر فرآیند ساخت و سازها در شهرستان جهت پیشگیری و کاهش خسارت های ناشی از بلایای طبیعی همچون زلزله تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ هادی خنجری در جلسه شورای اداری شهرستان نور، با اظهار تاسف از وقوع زلزله اخیر در استان های غربی کشور گفت: هم اینک نحوه ساخت مجتمع مسکن مهر طبق گزارش های رسمی به گونه ای است که در برابر بلای طبیعی مانند زلزله پایداری و مقاومت لازم را ندارد.

وی در ادامه بر تشدید نظارت بر فرآیند ساخت و سازها در شهرستان نور توسط مجریان و پیمانکاران جهت پیشگیری و کاهش خسارت های ناشی از بلایای طبیعی همچون تاکید کرد.
فرماندار نور تصریح کرد : نتیجه ساخت و سازهایی که با یک امضا و بدون نظارت در کشور انجام می گیرد همانی ست که امروز در غرب کشور شاهد آن هستیم.

 

 

این مسئول گفت:مسکن مهر اگر چه در دوره های گذشته با هدف صاحب خانه شدن قشرهای کم درآمد و ضعیف جامعه ساخته شد ولی متاسفانه نکات فنی و اصولی در ساخت ان رعایت نشده است.

وی همچنین از عدم حضور به موقع مسؤولان برخی ادارات و نهادها در جلسات متعدد فرمانداری و اعزام نفرات جایگزین به شدت انتقاد کرد و گفت: عملکرد مدیران رصد و قطعاً با آنان برخورد می‌شود

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو